Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter farvekode i style.css, men hvor kan den mon ses?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har kæmpet med at ændre et tema i wordpress. Temaet er Auberge og kan ses på www.mariamoller.dk. Jeg vil mægtig gerne have ændret baggrundsfarven på siderne, altså baggrunden på selve feltet hvor der skrives tekst. Lige nu er farven hvid, men vil gerne have den ændret til sort, så det bliver hvid skrift på sort baggrund. Jeg har været igennem style.css, men kan simpelthen ikke finden koden, hvor der skal ændres. Er der mon én i dette netværk, der har erfaring og er hurtig til at finde stedet, hvor jeg kan ændre farven. Det ville virkelig være en kæmpe hjælp!

Mvh Maria 

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er i colors.css, linje 36 :)

Men det har umiddelbart indflydelse flere steder, men jeg er usikker på om det er godt eller skidt for dig, så eventuelt du skal redigere og tilføje noget css udover det for at få det resultat du leder efter.

Tilmeldt 30. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk at du fandt noget der kunne have noget med det at gøre. Lige et dum-dum spørgsmål, kan jeg i mit style.css i wordpress se antal af linjerne, så jeg kan se linje 36? 

Tilmeldt 30. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget helt andet er, at jeg ikke lige nu kan finde colors.css som du refererer til? Den ligger ikke under style.css?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)