Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din webshop GODKENDT - GRATIS

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig lidt...

Men er der et salgs trick, jeg bare ikke kan tåle, er når man angriber sine konkurrenter. Sælge nu jeres produkt på at det er bedre, overskueligt, billigt eller hvad I nu vil slå i gennem med.

Den sikker måde på at fremstå useriøst, i mine øjne, er at rakke ned på andre. Jeg har prøvet det flere gange med telefon sælgere og så snart de begynder på det, så har de mistet mig og jeg afslutter samtalen ret hurtigt. Selv om de måske kunne have et spændende produkt at tilbyde. I samme stil, er dit/jeres angreb på TP, for mig alene grund til, at jeg aldrig kunne drømme om at skifte, uanset hvad godt/bedre jeres produkt evt. måtte være.

Det var et helt gratis tip fra min side, held og lykke med projektet.

 

Venlig hilsen
Henrik

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:
Men er der et salgs trick, jeg bare ikke kan tåle, er når man angriber sine konkurrenter.

Hej Henrik.

Jeg aner ikke hvad du mener!

Jeg har på ingen måde angrebet konkurrenter, og har heller ikke i sinde at gøre det.

Der er ikke telefon- eller andre sælgere tilknyttet på nogen måde, og det kommer der heller ikke.

Hvad angår TP har det intet med Webshop Mærket at gøre.

PS: Hvis du har flere spørgsmål / kommentarer, er du velkommen til at skrive til mig på kr@shopnyt.dk

Mvh. Kurt

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:

Hvad vores kære kollega skriver om Webshop Mærket er da fuldstændig ligegyldigt for troværdigheden!

Jeg ville faktisk blive lidt skuffet hvis TrustPilot ikke gad skrive et par fupindlæg om os.

 

Det er hvad jeg mener. I mine øjne og efter min opfattelse, så burde I slet ikke bruge tid og kræfter på at skrive det (Sandt eller ej). Håber det giver et bedre billedet af, hvad jeg mener.

Venlig hilsen
Henrik

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:

Alle webshops bør som udgangspunkt være godkendt, så kunderne har let ved at gennemskue om webshoppen lever op til lovgivningen på området.

Webshop Mærket er en udvidet ordning i forhold til f.eks. E-mærket.
Som den eneste mærkningsordning tilbyder Webshop Mærket en reel garanti overfor kunderne.

Læs mere om garantien her:
http://webshop-maerket.dk/garanti.html 

Det er 100 % GRATIS for webshoppen at bruge Webshop Mærket, så der er ingen grund til at betale 1.000-vis af kroner til andre mærkningsordninger.

Sådan bliver din webshop godkendt:
1. Gå til http://webshop-maerket.dk 
2. Klik på det GULE felt til højre "Ansøg om godkendelse ..."
3. Udfyld skemaet

Du vil indenfor 48 timer modtage svar på om din webshop er godkendt, eller om der evt. skal laves nogle tilretninger.

Har du spørgsmål om Webshop Mærket er du velkommen til at kontakte os via email: kr@ShopNyt.dk 

Med venlig hilsen

Webshop Mærket

Der har været mange henvendelser om godkendelse af webshops, og tak for det.

Der har også været en del forespørgsler på hvilke tilretninger der oftest skal laves, og den absolutte topscorer er:

Tlf.nr. samt i hvilket tidsrum shoppen kan kontaktes!

Det er sjældent at en kunde benytter sig af muligheden for at ringe til en webshop, men jeg tror de fleste alligevel tjekker om det kan lade sig gøre at få kontakt.

Ved at skrive tlf.nr. og i hvilket tidsrum shoppen kan kontaktes, overholder du ikke kun reglerne, men vinder også gæsternes tillid så de bliver til kunder!

Vi ses på www.wmk.dk

Mvh. Kurt

Webshop Mærket

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:

Webshop Mærket er en udvidet ordning i forhold til f.eks. E-mærket.
Som den eneste mærkningsordning tilbyder Webshop Mærket en reel garanti overfor kunderne.

Læs mere om garantien her:
http://webshop-maerket.dk/garanti.html 

Det er 100 % GRATIS for webshoppen at bruge Webshop Mærket, så der er ingen grund til at betale 1.000-vis af kroner til andre mærkningsordninger.

Sådan bliver din webshop godkendt:
1. Gå til http://webshop-maerket.dk 
2. Klik på det GULE felt til højre "Ansøg om godkendelse ..."
3. Udfyld skemaet

Du vil indenfor 48 timer modtage svar på om din webshop er godkendt, eller om der evt. skal laves nogle tilretninger.

Har du spørgsmål om Webshop Mærket er du velkommen til at kontakte os via email: kr@ShopNyt.dk 

Med venlig hilsen

Webshop Mærket

Tilmeld din webshop i dag, og få den godkendt i weekenden.

Bare fordi vejret er dejligt kan man jo godt arbejde en lille smule :-)

Mvh. Webshop Mærket

Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad går de affilatelink ud på?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hisenta:
Hvad går de affilatelink ud på?

Bruger du affiliateprogrammer?

Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

nej jeg har en webshop med salg af tøj?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hisenta:
jeg har en webshop med salg

Så har affiliate ingen betydning for dig, så bare opret din webshop på www.wmk.dk og jeg kigger på godkendelsen senere i dag :-)

Mvh. Kurt

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:
Webshop Mærket er en udvidet ordning i forhold til f.eks. E-mærket.
Som den eneste mærkningsordning tilbyder Webshop Mærket en reel garanti overfor kunderne.

Det er et rigtigt godt argument. Det har dog ikke helt hold i virkeligheden: https://www.emaerket.dk/forbruger/gratis-koeberbeskyttelse

Du behøver ikke at svare, for jeg er ikke selv ude efter dit mærke, men det kunne da alligevel være sjovt at høre hvilke krav en webshop skal leve op til, for at blive godkendt. Det er i hvert fald ikke Købeloven/Forbrugeraftaleloven, og (muligvis) heller ikke Markedsføringsloven. Og det ville jeg da som minimum forvente var et krav.

Men dette er forretningsbetingelserne fra én af de webshops der er "godkendt".
(Jeg har bevidst sløret navnet)

Der er flere ting der ikke er i orden. Blandt andet at de hæver pengene med det samme, og ikke først når de sender varen (og med op til 30 dages leveringstid, så er det helt skidt). Derudover giver de sig selv 30 dage til at tilbagebetale i forbindelse med returnering. Jeg går ud fra at du er klar over, at i den nye Forbrugeraftalelov har shoppen kun 14 dage. Der er sikkert flere ting der ikke er i orden, men de to springer i øjnene.

Men man kan alligevel godt blive godkendt. Jeg er ikke sikker på at det mærke er ret meget værd :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)