Men er der et salgs trick, jeg bare ikke kan tåle, er når man angriber sine konkurrenter. Sælge nu jeres produkt på at det er bedre, overskueligt, billigt eller hvad I nu vil slå i gennem med.
Den sikker måde på at fremstå useriøst, i mine øjne, er at rakke ned på andre. Jeg har prøvet det flere gange med telefon sælgere og så snart de begynder på det, så har de mistet mig og jeg afslutter samtalen ret hurtigt. Selv om de måske kunne have et spændende produkt at tilbyde. I samme stil, er dit/jeres angreb på TP, for mig alene grund til, at jeg aldrig kunne drømme om at skifte, uanset hvad godt/bedre jeres produkt evt. måtte være.
Det var et helt gratis tip fra min side, held og lykke med projektet.
Hvad vores kære kollega skriver om Webshop Mærket er da fuldstændig ligegyldigt for troværdigheden!
Jeg ville faktisk blive lidt skuffet hvis TrustPilot ikke gad skrive et par fupindlæg om os.
Det er hvad jeg mener. I mine øjne og efter min opfattelse, så burde I slet ikke bruge tid og kræfter på at skrive det (Sandt eller ej). Håber det giver et bedre billedet af, hvad jeg mener.
Alle webshops bør som udgangspunkt være godkendt, så kunderne har let ved at gennemskue om webshoppen lever op til lovgivningen på området.
Webshop Mærket er en udvidet ordning i forhold til f.eks. E-mærket. Som den eneste mærkningsordning tilbyder Webshop Mærket en reel garanti overfor kunderne.
Det er 100 % GRATIS for webshoppen at bruge Webshop Mærket, så der er ingen grund til at betale 1.000-vis af kroner til andre mærkningsordninger.
Sådan bliver din webshop godkendt: 1. Gå til http://webshop-maerket.dk 2. Klik på det GULE felt til højre "Ansøg om godkendelse ..." 3. Udfyld skemaet
Du vil indenfor 48 timer modtage svar på om din webshop er godkendt, eller om der evt. skal laves nogle tilretninger.
Har du spørgsmål om Webshop Mærket er du velkommen til at kontakte os via email: kr@ShopNyt.dk
Med venlig hilsen
Webshop Mærket
Der har været mange henvendelser om godkendelse af webshops, og tak for det.
Der har også været en del forespørgsler på hvilke tilretninger der oftest skal laves, og den absolutte topscorer er:
Tlf.nr. samt i hvilket tidsrum shoppen kan kontaktes!
Det er sjældent at en kunde benytter sig af muligheden for at ringe til en webshop, men jeg tror de fleste alligevel tjekker om det kan lade sig gøre at få kontakt.
Ved at skrive tlf.nr. og i hvilket tidsrum shoppen kan kontaktes, overholder du ikke kun reglerne, men vinder også gæsternes tillid så de bliver til kunder!
Webshop Mærket er en udvidet ordning i forhold til f.eks. E-mærket. Som den eneste mærkningsordning tilbyder Webshop Mærket en reel garanti overfor kunderne.
Webshop Mærket er en udvidet ordning i forhold til f.eks. E-mærket. Som den eneste mærkningsordning tilbyder Webshop Mærket en reel garanti overfor kunderne.
Du behøver ikke at svare, for jeg er ikke selv ude efter dit mærke, men det kunne da alligevel være sjovt at høre hvilke krav en webshop skal leve op til, for at blive godkendt. Det er i hvert fald ikke Købeloven/Forbrugeraftaleloven, og (muligvis) heller ikke Markedsføringsloven. Og det ville jeg da som minimum forvente var et krav.
Men dette er forretningsbetingelserne fra én af de webshops der er "godkendt". (Jeg har bevidst sløret navnet)
Der er flere ting der ikke er i orden. Blandt andet at de hæver pengene med det samme, og ikke først når de sender varen (og med op til 30 dages leveringstid, så er det helt skidt). Derudover giver de sig selv 30 dage til at tilbagebetale i forbindelse med returnering. Jeg går ud fra at du er klar over, at i den nye Forbrugeraftalelov har shoppen kun 14 dage. Der er sikkert flere ting der ikke er i orden, men de to springer i øjnene.
Men man kan alligevel godt blive godkendt. Jeg er ikke sikker på at det mærke er ret meget værd :o)