Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To virksomhedsider på Linkedin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg er i gang med at oprette en ny virksomhed, hvormed jeg har to aktive.

Jeg vil gerne have en virksomhedside på Linkedin til den nye virksomhed også, men jeg kan ikke se, at jeg kan have to virksomhedsider tilknyttet min profil.

Er der nogen, som har en løsning på dette, så jeg behøver at oprette en ny profil.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

LinkedIn har dansk support og svare ofte meget hurtigt, så send en besked til dem, så har de med garanti en løsning:)

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

hej,

LinkedIn har dansk support og svare ofte meget hurtigt, så send en besked til dem, så har de med garanti en løsning:)

Hej 
det lyder godt. Hvordan kommer man i kontakt med dem?
Mvh
Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

SWcotspain:
det lyder godt. Hvordan kommer man i kontakt med dem?
En del af det at være iværksætter er også at søge efter spørgsmål selv -

Gider du ikke godt bruge google - de står parat 24/7/365 - jeg prøvede lige selv hold k... de har mange gode svar - også på dit spørgsmål - både det ene og andet.



Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Per

det er da super, hvis du på ingen tid har kunnet finde mit svar. Lidt surt, at du ikke linker til dette her.

Jeg har besvaret over 100 indlæg omkring regnskab, som for mig er indelysende og hvor trådstarter også 'bare' kunne have googlet sig til svaret. 

Jeg skal da beklage, hvis jeg har belemret forumet med en så åbenlyst problemstilling, som åbenbart tager no time, at google sig frem til.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

https://help.linkedin.com/app/home

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak 'erjegher'.

jeg finder ikke lige svaret her, men er dog nu videre via en kontakt formular, så må vi se hvor lang tid Linkedin er om at svare. 

PS! hvis nogle ønsker link til ligende hos SKAT eller Erhvervstyrelsen, så ligge jeg inde med link til deres kontaktformularer. Begge har også telefonnumre, som bliver besvaret inden for et par timer.

Det sidste er lidt sarkasme, som ikke møntet på 'erjegher', men et tidligere svar.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Smid dog de link op - det kan da være der sidder nogen der kunne bruge.

Men din kommentar mht telefon support er populistisk og uden hold i noget andet din egen mening. Jeg er kommet igennem til Skat de gange det har været nødvendigt væsentligt hurtigere end du antyder. Skal dog sige at jeg ikke har prøvet  "Restancer" hos Skat endnu - måske der er længere kø der. Det må andre kunne svare på - Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)