Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino runder snart indlæg nummer 1.500.000

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Martin Thorborg:

Jeg er sikker på at Thomas finder 1 års Dinero Pro til "vinderen" :-)
Jeg ved ikke om vi kan se præcis hvem der lavede indlægget, men hvis ikke, trækker vi lod i denne tråd.
Tillykke til os alle !

De bedste hilsner

Martin

Fandt i ud af hvem det var?

Hej Amino'er,

Vi arbejder hårdt på at finde den korrekte vinder som har skrevet lige præcis indlæg #1.500.000, da det selvfølgelig er det sjoveste.

Det er dog ikke helt så enkelt som først antaget. Vi vender tilbage mandag med mere info, ellers finder vi en alternativ måde at kåre en vinder på.

God weekend til alle :-)

Med venlig hilsen Thomas

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Vedel Larsen:

erjegher:

Martin Thorborg:

Jeg er sikker på at Thomas finder 1 års Dinero Pro til "vinderen" :-)
Jeg ved ikke om vi kan se præcis hvem der lavede indlægget, men hvis ikke, trækker vi lod i denne tråd.
Tillykke til os alle !

De bedste hilsner

Martin

Fandt i ud af hvem det var?

Hej Amino'er,

Vi arbejder hårdt på at finde den korrekte vinder som har skrevet lige præcis indlæg #1.500.000, da det selvfølgelig er det sjoveste.

Det er dog ikke helt så enkelt som først antaget. Vi vender tilbage mandag med mere info, ellers finder vi en alternativ måde at kåre en vinder på.

God weekend til alle :-)

Med venlig hilsen Thomas

Blot en tanke. Men er det ikke bare at tage det nyeste indlæg skrevet, finde dens ID (ved at lave en rreply) og trække ca 455 fra (som er antal indlæg over nummer 1.5m ?

Hvis man gør det, burde det vel give det rigtige indlæg, hvis indlæg ID selvfølgelig er i rækkefølge. Men er de det, så giver min nhurtige udregning følgende inidlæg som nummer 1.5m PostID=1614050

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så er vinderen fundet.

Det blev... "Cookie - John Hannover", som løb med den store ære, og 1 års gratis Dinero PRO.

Cookie er nok den mest aktive af alle vores Amino-brugere, og altid en meget flink og hjælpsom fyr. Så det føles godt at han nu løber med æren af, at have skrevet Aminos indlæg nr. 1.500.000

Det er det øverste indlæg på denne side som vandt: http://www.amino.dk/forums/t/253148.aspx?PageIndex=2

Martin Thorborg vil kontakte Cookie omkring gevinsten.

God dag til jer alle. Vi glæder os til indlæg nummer 2 million :-)

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det ikke være sjovt at lave en form for label på indlæg nummer 1.500.000 så man kunne se, at det var lige det indlæg:)

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Vedel Larsen:

Så er vinderen fundet.

Det blev... "Cookie - John Hannover", som løb med den store ære, og 1 års gratis Dinero PRO.

Helt velfortjent!! Til lykke til John

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)