Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg bruge de her billeder når google siger det?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil på et af mine websites gerne lave nogle billedeserier, og jeg skal i den forbindelse bruge en række billeder af en masse forskellige emner. Jeg ved selvfølgelig godt, at jeg ikke bare må gå ud på nettet og hapse hvad jeg nu lige finder.

Men jeg sad og undersøgte nogle muligheder på google og fandt frem til at via google's egen billed søgning under "Avanceret billedsøgning" kunne vælge "Til fri afbenyttelse og deling, også kommercielt" det samme kan jeg gøre på foto delings siden flickr.com

Jeg synes jo næsten det lyder for godt til at være sandt, da der rent faktisk ligger nogle rimelig fede billeder under disse søgninger og derfor søger jeg en der kan give mig klart svar.

Mit spørgsmål går så på, om jeg kan regne med at jeg nu også må bruge de billeder der dukker op på disse søgninger på mit website, uden at nogen kommer efter mig?

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Når man gør det, så virker det som meget begrænset udvalg - og som om det meste enten kommer fra Flicr eller Wikipedia. 

Har du istedet overvejet, fx Dreamstime.com? Du kan købe abb. der som ikke har så dyre igen, og så har du millioner af billeder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)