Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket program kan jeg bruge til medlemslogin?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lave en hjemmeside/shop hvor mine kunder skal kunne logge ind på lukkede sider. Kunden skal logge ind med e-mail og password. Er der nogen forslag til hvilke programmer hvad jeg kan bruge?

Jeg har endnu ikke lagt mig fast på CMS så alle forslag er velkomne.   

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

WordPress er lige hvad du søger. Med tilføjelse af de rigtige plugins, alt efter behov, vil du helt sikkert kunne nå i mål med en hjemmeside, der passer til dine behov. 

Såfremt du ønsker assistance til projekthåndtering, samt udarbejdelse, smid mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk

God weekend :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er nok det mest oplagte valg :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo lidt an på hvad for funktionalitet du i virkeligheden har brug for; hvad dine kunde skal se og bruge.

Nu bliver WordPress nævnt. Og det kan fungere glimrende. Men det kan alle andre fornuftige indholdsstyringssystemer lige så. Fx Drupal, Joomla, Umbraco og alle de andre.

Så, det er en blanding af hvad du egentlig har brug for. Samt hvad finder mest brugervenlingt (både i forhold til dig og dine kunder).

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene; men jeg er i tvivl om jeg har udtrykt mig klart nok. Når jeg f.eks. bliver foreslået at bruge Wordpress, så er der tale om et CMS, ikke? Det jeg er interesseret i er et program/plug-in, som kan håndtere kundernes adgang til de lukkede sider. Giver det mening?  

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver ikke mening.

Du har noget indhold. Noget alle kan se og noget som skal være 'skærmet af' for offentligheden. Det ordner du ved indholdsstyring og altså indholdsstyringssystemer.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)