Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken løsning leder jeg efter? (en form for adminmodul med fast træk eller noget i den dur?)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Idé/input til betalingsløsning med fast månedligt træk og en form for adminmodul (medlemmer af en løbeskole)  - Hvad er bedst og hvor findes det?

Hej alle

Jeg har et firma der leverer udendørs holdtræning (primært løb) til glade motionister.

Jeg står over for at skulle investere lidt penge i en betalingsløsning for medlemmerne, så de kan tilmelde sig et hold, hvorefter de bliver trukket et månedligt beløb - dvs. som et abonnement med fast træk. 

Jeg har kigget en del på en løsning fra klubmodul.dk - men umiddelbart virker det som om det primært er foreninger der bruger det og jeg synes ikke det ser helt så prof ud. Deres løsning har vist et kæmpe administationsmodul hvor man kan alt mellem himmel og jord. Eller i hvert fald hvad en stor forening har brug for. 

Sagen er bare den at jeg jo er en lille privat virksomhed som egentlig ikke har brug for at kunderne skal melde sig til og fra hold og alt andet mere avanceret. 

Hos mig skal de "bare" kunne melde sig til et hold til x antal kroner om måneden. Det beløb trækkes så automatisk ind til de vælger at opsige medlemsskabet.

Jeg "trækker humanistkortet" og indrømmer at jeg er en spade til IT, så løsningen skal være nogenlunde let forståelig for sådan en som mig.

Skal jeg forsøge at få nogen til at opsætte det med widgets/plugins på min nuværende hjemmeside (wordpress) www.runningnow.dk eller skal jeg lave en særskilt hjemmeside til det. 

ELLER skal jeg foresætte i samme spor som hidtil - dvs. finde en udbyder der tilbyder en eller anden form for pakkeløsning for sådan en som mig. I så fald hvem gør det???????

Ps. jeg vil måske også gerne have integreret en mindre webshob i løsningen til salg af løbetøj til medlemmerne. 

Håber nogen derude har overskud og viden til at hjælpe mig lidt på vej. Hmm

Bedste hilsner Rune 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Fra  Jysk IT ApS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Undskyld jeg først svarer nu :)

Jeg har en løsning som du måske kan bruge: bookit.dk

Når jeg opretter dig i systemet får du en stump kode som du skal indsætte på din side. Det giver en knap til tilmelding.

Du har så adgang til et simpelt (synes jeg) administrationssystem, hvor du kan oprette hold, spørgsmål ifm. tilmeldinger, se tilmeldinger, mm.

Bemærk: Der er endnu IKKE betalingsløsning, men det er tanken at det skal laves.

Hvis dette har din interesse, så er du velkommen til at prøve systemet af. Gratis, naturligvis.

Kontakt mig på jan@jyskit.dk eller på 30250144 efter kl. 17

mvh Jan

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Hvis du ikke har fundet en løsning endnu, så kan jeg sagtens løse opgaven for dig til almindelig hjemmesidepris. Selvfølgelig inkl. CMS, hvor du kan administrere det hele fra.

Jeg står i øvrigt bag www.loebesiden.dk, som du nok kender :-)

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)