Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af pakkelabels.dk på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg søger en der har lidt teknisk snilde til at hjælpe med opsætning og integrering af funktionen pakkelabels.dk på min hjemmeside.

M.v.h.

Helle

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Pakkelabels.dk ApS Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Det er woocommerse. Vi har haft talt med Jer men der var ikke rigtig nogen der var i stand til at hjælpe med opsætningen.

M.v.h. Helle

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Pakkelabels.dk ApS Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Det er jeg ked af at høre. At vi ikke har kunne hjælpe, kunne tyde på at der er noget ved det offentlige API i din WooCommerce shop der driller. 

Hvis du kan sende mig (evt. som en privat besked herinde, hvis det er), adressen til din shop, samt hvilken mail du har haft skrevet til os på. Så skal jeg fremskaffe alle de tekniske logs vi har omkring det, således at en WooCommerce ekspert har noget at gå videre med. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan 

Jeg har de samme problemer, dog med Prestashop. Har sendt dig en besked som jeg håber du kan kigge på hurtigst muligt. Hvis der er andre der har tips til hvordan man fixer problemet ville det være top nice! Problemet er at min konto hos pakkelabels.dk ikke importere mine kunders ordre, selvom jeg har sat det hele op efter pakkelabels.dk guide. 

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Pakkelabels.dk ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Når vi oplever problemer med Prestashops, skyldes det næsten altid en kendt bug i deres offentlige API. 

Buggen er beskrevet her, og deri er der også angivet hvordan man løser det.

Men, send en mail ind til os på kundeservice@pakkelabels.dk,  så tager vi et kig i vores log - og så kan vi sammen fejlsøge og finde den præcise årsag til problemet. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)