Det er jeg ked af at høre. At vi ikke har kunne hjælpe, kunne tyde på at der er noget ved det offentlige API i din WooCommerce shop der driller.
Hvis du kan sende mig (evt. som en privat besked herinde, hvis det er), adressen til din shop, samt hvilken mail du har haft skrevet til os på. Så skal jeg fremskaffe alle de tekniske logs vi har omkring det, således at en WooCommerce ekspert har noget at gå videre med.
Jeg har de samme problemer, dog med Prestashop. Har sendt dig en besked som jeg håber du kan kigge på hurtigst muligt. Hvis der er andre der har tips til hvordan man fixer problemet ville det være top nice! Problemet er at min konto hos pakkelabels.dk ikke importere mine kunders ordre, selvom jeg har sat det hele op efter pakkelabels.dk guide.
Når vi oplever problemer med Prestashops, skyldes det næsten altid en kendt bug i deres offentlige API.
Buggen er beskrevet her, og deri er der også angivet hvordan man løser det.
Men, send en mail ind til os på kundeservice@pakkelabels.dk, så tager vi et kig i vores log - og så kan vi sammen fejlsøge og finde den præcise årsag til problemet.