Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk/Erfa gruppe om at drive webshop og markedsføre den (Århus)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Når man driver webshop, så er der masser af information derude om SEO, Adwords, Facebook osv osv osv. Man kan blive noget rundtosset hvis man forsøger at finde hoved og hale i det hele, og det kan være godt at diskutere det med ligestillede.

Derfor leder jeg efter en netværksgruppe af webshop ejere, hvor der kan udveksles erfaringer på tværs af brancher og spidskompetencer. Det der kunne være fællestrækket er måske størrelsen på virksomheden, som jeg tænker er 1-3 personer. Emnerne kan være alt. SEO/SEM, Sociale Medier, Fragt, Teknik, Strategi.

Så derfor

- Har du en webshop i den størrelse?
- Har du løst til at dele erfaringer med andre 1-2 gange om måneden?
- Er du fra Århus?

Smid en besked her i tråden og introducer dig selv.

Hvis du allerede kender en sådan gruppe er det selvfølgelig også interessant.

Hurtig info om mig: 35 år, udvikler, teknisk velfunderet. Mangler sparring på f.eks. markedsføring og design.

Mvh.
Morten Bock

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Fandt du en netværks-/erfagruppe som du søgte?

Ellers burde der være basis for at starte en op. Der er jo rigtig mange webshops i det Østjyske i størrelsen 1-3 mand.

1-2 gange om måneden er måske lige ret ofte. Jeg ville måske være mere tilbøjelig til ca 8 gange om året og så eller have en aktiv facebook gruppe i det daglige...

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv en webshop, men bor i Varde.

Men der er flere iværksætter grupper på facebook, herunder også nogle for webshop ejere.

Bl.a. gruppen Alle Os Der Har en Webshop.

Har man, som jeg, en Dandomain shop, er der også en gruppe til det. Og sikkert også flere andre :-)

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)