Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! SnakDansk.dk !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Fra  CForm.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en veninde der er dansklærer -hun vil gerne starte en online platform for folk med sprogproblemer

eller folk der bare gerne vil lærer dansk.

Men hun er lidt i tvivl om hvordan hun bedst finder sine kunder over nettet

og hvordan det ren praktisk skal foregå.

vi tænker: abonnement baseret, chat baseret (90% får svar inden for 10min.)

hvad tænker I????

 - og hvor for man sådan en platform til rimelige penge?

På forhånd Tak. :)

Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med noget tryk til universiteterne? det er billigt og der er mange udenlandske studerende der læser i danmark der kunne få gavn af det :)

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Fra  CForm.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder fornuftigt... 

er der nogen steder hvor man må hente "gratis opgaver" til sådan et projekt?? eller

er der copy-right på alt

Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige i forhold til hendes erhverv ved jeg ikke så meget om lovgivningen, men jeg kan hjælpe med markedsføringen når det bliver relevant.

Ellers kan i prøve at smide mig en pb med info om hvad i ønsker og selve ideen. Også kan jeg fortælle jer lidt mere specifikt hvordan i måske kan komme derhen :)

Jeg lover ingen garantier men vil godt se om jeg kender noget til jeres muligheder :)

Jeg tænker også om hun vil have undervisning på siden, som en række tests osv. man skal tage, eller om det er fysisk undervisning der er tale om. 

Hvilke sprog der er tale om (Fra eks. eng-dan, tysk-dan eller andet)

Så er det nemmere at give et input på den :) Men ideen er super fin, jeg har mødt en del der har problemer med sproget, og selvom de har betalt for kurser ved lær dansk så har de ikke følt de har fået noget ud af det :)

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Fra  CForm.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hun tænker nok mere som en der kan hjælpe med det samme; hvis man står med et akut problem ift.

det danske sprog. - så man f.eks. kan sende et billede af et: dokument, regning eller noget andet de har brug for

at for det forklaret med det samme af en kyndig person

 - måske med forskellige abonnementer så man også kan få skype indover -til dem der

kunne have brug for hjælp til udtale... 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)