Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM system integreret med Dinero

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg er en utrolig tilfreds Dinero (pro), bruger. Men mangler et godt CRM system. Bruger pt Excel, men det er dødirriterende både at oprette mine kunder (og mulige kunder) i Excel, og så senere i Dinero.

Findes der et CRM system, der både kan linke direkte til Dinero faktura system, samt fx Excel og gerne word. Har en del kontrakter jeg sender ud, hvor det ville være fint at kunne "brevflette" navnet på kunden ind i kontrakten, konvertere den til PDF og derefter sende den til kunden.

Er det for mange og for komplicerede krav til et CRM system.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

Der findes garanteret rigtig mange fine CRM-systemer derude, som kan nogle af de ting som du efterspørger. Det vil jeg ikke gøre mig klog på. Hvad jeg dog kan gøre mig klog på, er at fortælle dig, at der desværre ikke er et CRM-system, der kan tale sammen med Dinero lige pt. :-) 

De bedste hilsner
Theis 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

LotusElise:
Er det for mange og for komplicerede krav til et CRM system.

Nej, det er for mange og komplicerede krav til Dinero :-)

Jeg kan hjælpe dig med at få dine nuværende kunder til Dinero, hvis du skulle have brug for det. Bare send en mail.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad savner du helt konkret af samspil imellem de to?

- Du vil gerne kunne nøjes med at vedligeholde én kundeliste
- Du vil gerne kunne knytte information til kunden såsom dokumenter etc? 

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingegration med Dinero er lidt sekundært, og er primært nice to have.

Det jeg har mest behov for, er et system der kan:

*Tilknytte alle mails fra en bestemt kunde

*Skrive direkte til eksisterende Excel kundefil (som benyttes af et andet excel-ark, til at lave beregninger på den enkelte kunde). Her tænker jeg: finde/oprette biblotek samt fil, med et bestemt navn, samt skrive i bestemte felter i dette ark.

*Styre kundeflow -gerne costumized.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

LotusElise:

1*Tilknytte alle mails fra en bestemt kunde

2*Skrive direkte til eksisterende Excel kundefil (som benyttes af et andet excel-ark, til at lave beregninger på den enkelte kunde). Her tænker jeg: finde/oprette bibliotek samt fil, med et bestemt navn, samt skrive i bestemte felter i dette ark.

3*Styre kundeflow -gerne costumized.

Jeg er (heller) ikke helt med på, hvad du eksakt mener.

1* Mener du til et eksternt mailsystem, f.eks. Outlook, eller skal mails sendes direkte fra CRM? Hvad skal det kunne udover det, de fleste mailstystemer kan, hvor du f.eks. har alle en kundes mails i en undermappe?

2* Mener du link af kundedata til et sted, hvor et andet excel-ark kan lave beregninger på det? Kunne det ordnes med automatisk dataeksport, f.eks. dagligt?

3* Hvad mener du?. "Sket i sagen" inkl. korrespondance, tilbud, egne noter osv.?

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Systemet skulle kunne "snakke" sammen med forskellige office applikationer.

Jeg har dog indset, at mit eget excel system til en start godt kan gå an. På lidt længere sigt, vil jeg nok gå efter et af de systemer der er gode til office integration, som fx SuperOffice.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)