Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bar i turistby ( Spanien / Mallorca)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. 

"Ja, jeg er klar over der sikkert er et par opslag eller halvtreds omkring dette" - Men gør det nu alligevel..

Jeg er en ung fyr på 21 år. Som har været i nattelivet snart 5 år.

Siden jeg som 15 årige, trådte ned fra flyet og fik et indblik i livet på Mallorca har jeg været fascineret af stedet.
Derfor har jeg siden da, gjort mit til at jeg har fået noget indblik i hvordan det fungere herhjemme og det er også på baggrund af det jeg har valgt uddannelse.

Jeg er stadig den dag i dag fast besluttet på jeg skal have mig min egen bar dernede.
Er målrettet og fast besluttet på det nok skal lykkes.
Er færdig til sommer, med handelsskolen hvor jeg går nu med speciale i "Markedsføring, Kommunikation & Innovation" - Har haft spansk sprog og taget ekstra timer i kommunikation og kulturforståelse hos det spanske. 

Selvom det primære koncept, skal være at ramme turister. Så er det alligevel ikke skidt at have kendskab til landet man er i. 

Det jeg har lidt brug for hjælp til er disse: 

- Nogen af jer som har kendskab til priser på (Lokale) 
- Nogen som selv har startet op / eller forsøgt? 
- Et bud på et budget, altså kroner der skal bruges ( Og ja, er klar over det svinger. Men realitiske bud modtages med kyshånd!) 
 
Har i nogen råd eller lign, skal i også være velkommen til at smide dem.

Men frabeder jeg dumme kommentarer, da jeg desværre ikke kan bruge dem til ret meget. 

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel21:
Har haft spansk sprog og taget ekstra timer i kommunikation og kulturforståelse hos det spanske. 

Super fedt at du så målrettet går efter din drøm, og din indsats for at lære sproget, kulturen og landet.

Har du overvejet at arbejde et år eller to på en bar i Mallorca? Du vil sikkert lære meget om lokale forhold (forretningsmæssigt), leverandører, ansættelsesvilkår, etablere netværk etc. Måske "falder" du også over det rigtige sted at købe eller forpagte ved at være i miljøet.

Det ville jeg nok gøre. Held og lykke!

Mvh Carsten

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten. 
Ja, jeg har overvejet at gøre det på den måde. Derfor søger jeg dog lidt kendskab til prisklassen, hvis nogen allerede var etableret dernede eller havde forsøgt.
Jeg er færdig til sommer og skal derfor lige på en lille ferie. Derfor er planen dog at tage lidt derned i år, kigge lidt på de forskellige barer dernede.
Og derfor først mulighed for sæson arbejde næste sommer.

Men tænker bestemt du har fat i en fin mulighed der! :)  

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen? Eller nogen som kender nogen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)