Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til køb af tekstil/metervare til fremstilling af prototyper i forbindelse med opstart af design virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Notre Design Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Vi er så småt igang med opstart af et dansk modebrand og står i den forbindelse overfor en udfordring, jeg søger noget erfaring omkring gode og billige steder man kan købe stof (måske over nettet). Jeg ser en udfodring i hvordan man kan sikre sig kvaliteten og at der ikke er en masse overskudsfarve eller kemikalier i stoffet som ikke er hensigtsmæssigt. Er der nogen der har erfaringer med dette ? 

Det omhandler flere forskellige materialer, da materiale valget ikke er fastsat 100 %. 

Mvh Tine. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du skal have fat i nogle gode seriøse leverandører frem for nogle tilfældige netshops, som så ender med ikke at kunne ikke levere varen når den skal bruges i større mængde.

 Ud fra det du skriver lyder det ikke til at du kender noget til tekstiler, jeg vil anbefale at du alliere dig med nogen fra branchen som kan rådgive dig.

Er man seriøs vil et godt sted at starte være en international udstilling for tekstiler. 

 www.internationaltextilefair.com

http://ifaiexpo.com/

www.munichfabricstart.com

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber, at det er ok, at jeg låner tråden, da den jo er en ældre sag. :)

Nu vil min kæreste og jeg går med tanker om at starte egen virksomhed indenfor tekstiler og vil derfor gerne høre og se mere om emnet og meget gerne på messer, som Ravn foreslår.

Hvis vi gerne vil til en tekstil messe med metervarer o.lign. i EU eller DK, er der så nogle der har nogle andre forslag for nogen som os? (Vi har ikke lavet cvr-nr. endnu, da vi stadig er i opstartsfasen og leder efter leverandører.)

Alle forslag er velkomne!

På forhånd tak! :)

JADanmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)