Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af webshop på Facebook - nytter det noget i 2015?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke at man kan sende en besked samlet til alle ens venner let.

Hvis du sender en, skal du tilføje dem en efter en - og så hvis andres svare i samme besked, får de 1305 andre også den besked.

Så skal du sende en besked til hver enkelt person, det kan tage noget tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg arbejde på den nye profil et par dage og vente med at gøre den offentlig tilgængelig til jeg er klar?

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få sammenlagt din personlige profil (Danacord) med din Facebook side automatisk og få dine venner med over som likes. Derfor opret din Facebook side og anmod om en sammenlægning mellem profilen og siden og så forbliver siden og profilen forsvinder. Du SKAL have en profil før du kan oprette en side. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Marty Advertising:
Du kan få sammenlagt din personlige profil (Danacord) med din Facebook side automatisk og få dine venner med over som likes.
Se dét lyder af noget. Tak for tippet.
Marty Advertising:
Du SKAL have en profil før du kan oprette en side. 
Ok, men jeg er bare lidt nervøs for, at så snart jeg opretter den nye profil, så er den på. Jeg vil jo gerne bruge lidt tid på at bygge den op, inden den publiceres.

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så snart du opretter din personlige profil er den online og tilgængelig for alle. Du kan dog undlade at sætte billede på. Men derefter opretter du din side og den kan du vente med at publicere indtil du er helt klar med den. Det vil ikke være muligt for folk at se at det er din profil der styrer Facebook siden, hvis du gerne vil holde det privat.

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en webshop så er annoncering på Facebook helt oplagt!

Du har utrolig gode muligheder for at målrette dine annoncer til folk, som er mest tilbøjelige til at købe i jeres webshop. 

Du kan lave forskelige målgrupper ud fra din egen data. Hvis du har emails kan du skabe en målgruppe ud fra dem og hvis du vil fokusere på nye kunder kan du skabe en kopimålgruppe baseret på din informaiton fra dine nuværende kunder.

Mht reach - altså hvor mange du når ud til via din side, så kommer det helt an på dit indhold. Hvis det er indhold som folk engagerer sig i - dvs liker, kommenterer og deler - så har du større reach.

Du skal huske på at Facebook er en markedsføringsplatform for virksomheder med utrolig gode muligheder.

Så JA - det KAN betale sig!

Mvh Martin

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)