Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen
Jeg prøver at få samlet tankerne omkring min forretningsplan, har en masse tanker som køre rundt i hovedet. Me. Har brug for flere ideer og måske nogle anbefalinger.
Min plan er at åbne en webshop, hvor jeg vil producere mit eget dametøjs mærke samt at købe tøj fra udlandet, gerne eksklusivt og kvalitet.
Mit spørgsmål kommer her:
1. Har i nogle ideer til hvordan jeg måske kunne gøre min webshop anderledes og mere speciel end de andre hjemmesider?
2. Kan i anbefale mig nogle bestemte leverandører eller hvor man kan få produceret sit tøj billigt?

Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Haneend.

1. Som ny - hvis du har Facebook, lave en side efter din egen Webshop er oppe og køre, få delt det til dine venner. Kald dine produkter / mærke(r) noget der er let at huske, og har en tone til det. Hav din SEO (Den måde folk finder dig via. Google.) arbejdet grundigt igennem da der jo er stor og stærk konkurrence på området. 

Som jeg starter ud, smider jeg et kæmpe banner på min lejlighed, på en vens hus der ligger ved motorvejen. Samt går Fjæsbog amok, når jeg får mit CVR nr. Da der også er stor konkurrence på det jeg laver. Få skabt den lokale reklame og så byg ud til flere og flere via Facebook reklamer.

Hvis de første får øje på din Webshop, ryger din hjemmeside langsomt højere og højere på Googles rankings, hvis din SEO (Search Engine Optimization) ligger lige i skabet.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bedste råd vil nok være at lave noget 100% unikt, så du rammer et niche marked. Salg af tøj online er en kæmpe industri og der er sindsygt hård konkurrence - bare se alle dem der spørger her inde på steder at få produceret tøj osv.

hvis det var mig ville jeg nok holde mig fra tøjsalg på nettet. Det er næsten umuligt at tjene penge på på grund af utrolig høje returrater, specielt på dametøj. Så medmindre du kan opnår "economics og scale" så har du altså svære ods... sorry...

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)