Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virksomhed, som ønsker ekspandere til nye markeder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

 

Jeg læser HA-almen på Aarhus universitet. Jeg skal skrive bachelor dette semester med aflevering 1. maj. Opgaven omhandler markedsanalyse, hvor jeg analyserer et potentielt marked for en virksomhed, der har overvejelser om at træde ind på markedet.

Hvis der er nogen her på dette forum, som står i denne situation, hvor de har overvejelser om at indtræde på et nyt marked, så tøv ikke med at kontakte mig. I kan se dette, som et gratis konsulent arbejde, som I kan have med i jeres overvejelser om indtrængning på et nyt marked.

Jeg håber der er nogen der vil samarbejde med mig om denne opgave, og kan bidrage med oplysninger om jeres virksomhed. Står du ikke selv i den beskrivende situation, er du velkommen til at dele dette opslag med personer i dit netværk, som du tror, vil være interesseret.

Mvh

Mathias

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Det lyder spændende, jeg sender dig lige en besked :)

Med venlig hilsen

Patrick Kronholm

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ikke ud til at man kan kontakte dig på din profil, kan du evt. sende din mail eller skrive en besked til mig? :)

Med venlig hilsen

Patrick Kronholm

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mail er MathiasBro@hotmail.com

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg selv bor i Aarhus, vil det være en fordel, hvis virksomheden jeg arbejder med har adresse i jylland, men det er ikke et krav. 

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)