Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importgebyr postdanmark

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sender en vare fra et 3.land (land udenfor EU) til Danmark, så kommer du ikke udenom at varen skal indfortoldes ved ankomst til DK.  Forstå ikke hvad det er du mener med at der er betalt told, moms ...osv.

Hvorfor sender du ikke bare varen fra et dansk lager, når nu du har et dansk firma?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Du sender en vare fra et 3.land (land udenfor EU) til Danmark, så kommer du ikke udenom at varen skal indfortoldes ved ankomst til DK.  Forstå ikke hvad det er du mener med at der er betalt told, moms ...osv.

Hvorfor sender du ikke bare varen fra et dansk lager, når nu du har et dansk firma?

Det er fordi jeg er så uheldig at bo i Hong Kong ( også lidt i danmark for tiden, men det er kun midlertid ) jeg vil kun lave et dansk firma for at lade det danske firma stå for handlen, så slut kunden ikke rammes af posten's håndterings gebyr, alt i setupet er dansk untagen mit lager, jeg kan ikke bare ansætte folk i danmark, når jeg selv kan hånterer det hele fra HK, det skal jo også kunne hænge sammen økonomisk :-)

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har selv valgt at placere dig og dit firma i hong kong, alle vare skal toldbehandles når de ankommer til danmark. at du vælger at sende varene enkeltvis og dermed skal betale gebyr for hver enkelt pakke er jo dit problem, den administrative del i det er lige stor ved enten det er post danmark eller et hvem som helst andet firma der skal stå for det når dine pakker ankommer enkeltvis. Det kommer du kun udenom ved ikke at afsende en masse vare enkeltvis frem for i partier.

Omvendt taler du så selv om at du ikke vil ansætte folk i danmark til at styre et lager når du selv kan håndtere det i hong kong, men dermed har du jo så også selv valgt at pakkerne skal fortoldes og momses enkeltvis med postdanmarks gebyr på 160 kroner pr pakke.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jack:
når jeg selv kan hånterer det hele fra HK, det skal jo også kunne hænge sammen økonomisk :-)

Det kan det jo så åbenbart ikke!

Men du høre jo heller ikke efter når man kommer med forskal der kunne løse problemet!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)