Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B hjemmesider i kina osv?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg står og skal importere tekstil fra bla kina og søger derfor hjemmesider til dette og håber i kan hjælpe mig :)

Hjemmesider jeg har prøvet:

Ebay - Skal kontakte hver enkelt leverandør og bede dem om at sætte firma navn og cvr/vat på pakken og det er langt fra alle der er villige/forstår dette + hver leverandør skal kontaktes for at høre om hurtigere levering end 20-40 arbejdsdage.

Alibaba - Kræver tit og ofte højere minimums ordre end jeg lige er villig til til en nyopstartet virksomhed (ofte 200-300+)

Aliexpress - Har jeg ikke undersøgt så godt men går udfra det er samme princip som ebay med at jeg skal kontakte hver leverandør ang VAT og leverance osv?

DHgate - Er i princippet helt fint men der er ingen mulighed for at tilføje ens firmanavn og CVR/VAT så vidt jeg ved (Ihvertfald ikke når man kontakter dem på mail eller skriver det som en note til ens paypal betaling)?

Er der nogle jeg har overset og burde give et skud? 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Hvilken type tekstil? Silke, Bomuld, eller ? Og er det færdigsyet eller i metervare?

De sider du nævner er jo de gængse, men hvis du ikke vil tage tiden til personligt at kontakte dine leverandører, sætte dem ind i hvad du skal bruge og hvordan det skal pakkes/mærkes/sendes - så bliver det op af bakke at handle med Asien.

Der handler det meget om den personlige kontakt, evt. Via. et kort Skype møde, så man siger Hej til sin leverandør. Det sikre en bedre kvalitet og glad leverandør.

Du kan også overveje Tyrkiet, eller Indien. Der er også en del b2b hjemmesider med tekstil.


Mvh.
HC

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

CPH DOT - HC :
Hej Kevin

Hvilken type tekstil? Silke, Bomuld, eller ? Og er det færdigsyet eller i metervare?

De sider du nævner er jo de gængse, men hvis du ikke vil tage tiden til personligt at kontakte dine leverandører, sætte dem ind i hvad du skal bruge og hvordan det skal pakkes/mærkes/sendes - så bliver det op af bakke at handle med Asien.

Der handler det meget om den personlige kontakt, evt. Via. et kort Skype møde, så man siger Hej til sin leverandør. Det sikre en bedre kvalitet og glad leverandør.

Du kan også overveje Tyrkiet, eller Indien. Der er også en del b2b hjemmesider med tekstil.


Mvh.
HC

Hej HC.

Det drejer sig i bund og grund om tøj :) så 99% af det er færdigsyet 

Hvilke hjemmesider tænker du på i tyrkiet og indien osv? :)

Mvh Kevin.

Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har forbindelse til mange leverandøre i Indien. Kan godt hjælpe dig. Kontakt mig venligst på 71365915.

Mvh

David Sri.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Teaneck
Tilmeldt 29. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)