Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på artikler og SEO-tekster / 0,24 kr per ord

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilbud på artikler indtil onsdag den 4. februar 2015. Der er tale om tekster af høj kvalitet og på akademisk niveau. Teksterne skrives for læserne, men også for søgemaskinerne. Der er således tale om søgemaskineoptimerede artikler.

BESKRIVELSE:

Jeg har knap 20 års erfaring med skrivearbejde og formidling på akademisk niveau. De 20 år er derved ikke inkluderet tiden før studentereksamen. Det vil med andre ord sige, at jeg både har praktisk og faglig erfaring med at skrive artikler på ordentligt dansk.

Det, som jeg har brug for at vide, er artiklens formål, eventuel landingsside og de ønskede begreber/ord/søgeord, samt eventuel deadline. Jeg behøver naturligvis en kilde, såfremt artiklen ikke skal pege på en anden landingsside, hvor der formentlig er en form for produktinformation, som jeg kan læse.

Artiklen/artiklerne leveres i et (1) dokument i rtf-format, som kan læses af alle tekstbehandlings-programmer. Artiklerne må redigeres og benyttes uden mit navn.

PRIS:

Den helt særlige pris er 0,24 kroner per ord (+ 0% moms, såfremt artiklen ikke skal benyttes i Thailand). Den gælder kun for opgaver, der bliver bestilt inden onsdag (kl. 24.00). Nye kunder bedes betale, når der er leveret artikler med i alt 1.000 ord (+/-), inden nye opgaver kan påbegyndes, men nye kunder, der ikke har en verificerbar adresse eller et CVR-nummer, bedes betale forud.

Jeg forbeholder mig retten til at afvise opgaver, hvis jeg fx vurderer, at jeg ikke magter dem, eller hvis jeg simpelthen har fået for mange. Tilbudet inkluderer ikke telefonisk kontakt, uetiske artikler, SEO-vejledning, søgeordsanalyse, research, opsætning på hjemmeside og html-koder i teksten, herunder interne og eksterne links.

Der er mulighed for at finde lidt af mit arbejde via:
www.kronberg.dk/textmedia/om

Venlig hilsen,
Robert Kronberg
Kronberg TextMedia
www.kronberg.dk/textmedia
robert@kronberg.dk

PS. Tilbudet gælder kun for medlemmer af Amino, og Amino skal nævnes i henvendelsen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbuddet gælder stadig, men der er et par stykker, som har spurgt, hvornår deadline er for aflevering af fx søgeord/keywords/etc. Hertil er svaret, at artiklen/artiklerne skal bestilles inden onsdag kl. 24.00, men søgeord/keywords/etc. kan sagtens komme senere, men altså ikke i næste måned (såfremt jeg ikke laver et nyt tilbud).

Hilsen, Robert

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)