Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linse og de store lunger

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Familien fra Bryggen med Linse i forgrunden er blevet et hit i TV. Mange unge sidder med næsen inde TV til de faste sendetider og sluger alt råt. Linse kysser en hjort på fjæset og hendes engelske fødte mor kalder hjorten for kronhjort med store uskyldige øjne..Linses datter er totoveret efter alle kunstens regler, ja så selvfølgelig render mange unge nu rundt med alverdens grafitte på arme og ben. Linse er blevet et forbillede for mange unge, men for hvad ?..Jeg er helt sikker på at hun er et sødt menneske og vil både børn og dyr det godt. Hun går stærkt ind for dyrevelfærd og forbander burhønse æg langt væk, det lyder altsammen fint. Hun har to hunde som helt sikkert har det som blommen i et æg, og hun hader parkeringsvagter. Jeg er også en stor dyreven, og jeg hader både at få fartbøder og pakeringsbøder.

Jeg aner ikke om Linse er genial eller lidt af en tosse, men hvad ville hun dog gøre hvis ikke hun havde store lunger. Når jeg lukker øjnene kan jeg se en total fladbarmet Linse rende rundt og skælde pakeringsvagterne ud. Hvad ville hun dog gøre hvis ikke hun havde opdaget botox ?..Ja spørgsmålele hober sig op og egentlig er jeg total ligeglad med om andre gør indgreb på sig selv for, at bevare skønhedsidealet. Linse har et naturtalent til at udstille sig selv, og egentlig er hun jo ganske som alle os andre bortset fra Amalie der tjente kassen på at udstille sin økonomi i luksusfælden. Linse har tjent kassen på at skrive en bog og mange har flået bøgerne ned fra hylderne. Bogen er blevet en bestseller og jeg gad nok se dronning Margrethe læse bogen som stærkt har udtalt at hun ikke regner folk for noget, der elsker at fremhæve sig selv.

Om jeg er misundelig på Linse, nej overhovedet ikke...Jeg har nemlig lige fået en tid så jeg kan få pustet lidt liv i mine slatne lunger. Nu skal hun få kamp til stregen, skal hun. Jeg giver en pakeringsvagt en på tuden og river ham på huden. Jeg begraver min hund levende og medens jeg graver hullet vil jeg selvfølgelig være topløs og de store lunger vil hoppe livligt ved hvert et spadestik. Når min bedstemor dør vil jeg låne min kærestes motorbike og tage hende på sin sidste køretur, bundet godt fast bagpå. Ja Linse har helt sikkert fat i det rigtige spadestik, store lunger er vejen frem til succes. Jeg vil gå en tur på bakken iført en minimal top hvor de store lunger vælter ud medens jeg kysser med en hjort, selvfølgelig i selvskab med min gamle bedstemor. Ja, det var så bare nogle strøtanker på en lidt trist søndag, min hund forlanger en gå-tur og jeg tager IKKE spaden med..

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da helt op - er du sikker på du ikke har for meget fritid? ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Maj:

Hold da helt op - er du sikker på du ikke har for meget fritid? ;)

det er søndag og vel ret underholdende og velformuleret med mening - jeg fik da et lille smil :)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det var nogle sjove søndagstanker :)

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk der planlægger deres tid, har overskud til indlæg som dette.


Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

JA DA, TID ER DET ENESTE MAN  MÅ STJÆLE :-)

 

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jo - og fair nok - jeg kunne jo bare have undladt at læse det, men jeg forstår helt ærligt ikke relevansen - og jeg forstår slet ikke, hvordan jeg skal blive klogere af det. Men hvis andre finder det hyggeligt, er det jo bare super :)

Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt der er noget der hedder "tænd og sluk"...også på tv..Nogle er fan af de "unge mødre" og Linse, så fred være med det. Nogle kan lide mit indlæg, andre ikke ...sådan er det :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu er overskriften noget med "Linse". Havde man ikke lyst til at læse om en storbarmet diva, havde man nok hoppet let og elegant over. Havde titlen været "Hjælp mig med mit regnskab", kunne vi kalde det irrelevant ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Misforstå mig nu ikke - jeg læser altid jantetæskeren, fordi jeg synes det er fedt og livsbekræftende  med succeshistorier - og derfor blev jeg noget overraket over et indlæg, ikke tæskede janteloven på nogen måde - nærmest tværtimod.

Men hvis I synes, der er et super fedt og relevant indlæg, så er det jo fint - jeg fik ikke noget ud af at læse det, og sådan er vi jo så forskellige.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)