Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Digital business card - alligevel en oplagt mulighed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kære Aminoer

I forbindelse med at jeg er igang med at udvikle på mit produkt, er min kærlighed faldet over fænomenet "Digital Business card" - måske lidt passé, men jeg tror at mit produkt ville kunne genoplive det, ikke detsto mindre vil det være et fantastisk asset til udviklingen og optimeringen af min kunde kreds

MEEEEN

Jeg er ikke nogen ørn, faktisk er jeg hverken ørn, fisk eller noget som helst andet i forhold til kodning, afluring af en ENGINE - men tilgengæld VED jeg, at der sidder nogen der ude, som kan udvikle det jeg efterlyser, i løbet af 2 colaer (undskyld mine letkøbte fordomme) og en let kløen i nakken

Er der nogen der ude, der alligevel ikke har noget at lave, eller nogen der er frisk på en udfordring, så giv mig endelig besked - kunne selvfølgelig også være interessant at høre hvad folk har af erfaringer med, både kodningen af førnvænte samnt brugen af førnævnte

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Respons:
Jeg er ikke nogen ørn, faktisk er jeg hverken ørn, fisk eller noget som helst andet i forhold til kodning, afluring af en ENGINE - men tilgengæld VED jeg, at der sidder nogen der ude, som kan udvikle det jeg efterlyser, i løbet af 2 colaer (undskyld mine letkøbte fordomme) og en let kløen i nakken

Nu er programmering sgu et rigtigt erhverv. Og næsten alt i erhvervslivet, er bået af hvad programmøre skaber. 

Tror næppe man når ret meget med et helt koncept, i løbet af to colaer :-) 

Hvis du trods alt det stadig er interesseret, så kan du sende mig en mail (jh@jannikhansen.co.uk), eller prøve Amino Freelancer

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

De to colaer, er de så varme og uden brus ? Sådan som vi rigtige nørder foretrækker det ?Wink

Nej spøg til side, hvis det det værd at lave er det værd at lave ordentligt - så hvis du vil noget med dit produkt, så står du dig bedst med at lave en aftale med en dygtig udvikler. Og det kan godt være du synes at de professionnelle er dyre - men så bare vendt til du har prøvet en amatør - så 2 Colaer, eller sågar en hel kasse får du det nok ikke for Smile

//Morten 

Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig, men nu har jeg som saådan ikke tænkt mig at honorer i cola´er, hvilket jeg heller ikke ligger op til - det var mere ment som en sterotypisk betegnelse for en knald dygtig "nørd".

Jeg nærer den dybeste respekt for dem der kan finde ud af det og mener også at der er flere der burde "pay their respect" til de der kan, da vi i virklighedens verden ikke længere kan fortage os ret meget uden at der har været en vis form for en programmør ind over.

Oplægget er mere ment som " Can it be donè?" og er der nogle der kan? - eller er der nogen der kan anbefale en virksomhed/person der kan udvikle sådanne noget - prisen, må jo stå mål med kravet og kvalitten

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint nok, og beklager hvis mit indlæg virkede som et surt opstød, det var bestemt ikke meningen.

Til spørgsmålet "Can it be done?" - ja, hvorfor ikke, nu kender jeg ikke detaljerne, men jeg plejer at sige at vi kan kode alt, bortset fra kvindelig intuition - så kan du specificerer det, så kan det laves.

Hvis du har lyst så kan du jo prøve at sende mig en pb herinde eller en mail, så vi kan snakke lidt detaljer, og så er jeg sikker på at jeg kan finde den rigtige offshore resource der kan lave det til en fornuftig pris.

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)