Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer/forslag til virksomhed.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er ny herinde - jeg har overvejet at starte en lille virksomhed el. webshop - men problemet er at jeg ikke ved hvilken virksomhed, jeg skal starte og mangler dog ideer.

Hvordan gjorde I, da i skulle starte en virksomhed - hvor fik I ideer fra?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis Amalie99 betyder født 1999 så til en start skal du har dispensation  som i  http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

til at drive virksomhed, for det er ikke lovligt at optræde som virksomhed uden - før man er 18 

Ellers må man sige, at det er helt op til dig at ha noget du både tror du kan gøre lige så godt, eller bedre, end andre, og som du brænder lidt for, ved noget om. 

Det er ikke muligt her at sige EN ting som er bedre end andet. 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit brugernavn betyder ikke noget - jeg valgte 99, da ingen har dette brugernavn og det er nok den eneste årsag. Jeg er 24 år og vil overveje at starte en virksomhed. Så det her er seriøst (-:

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

helt fint - det kunne også være seriøst for en 16 årig men du har så lettere at starte - bare tag resten så - du kan ikke vente her at få hint til lige et område der skovler mio ind - det er hårdt arbejde - kendskab til området - villighed til at ofre og sætte sig ind i regnskab osv- der er mange timer i det - så vælg noget du ved noget om og kan li

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amalie.

Hvis du har nogle forslag til, hvilke drømme du har ifh. Produkt. Osv.
Er jeg og min partner en virksomhed, der hjælper nyopstartede afsted på vejen. Både med ideer, web, apps og meget mere.
Vi vil altid afsætte tid, til rådgivning, for evt. Samarbejde om udførelse.
Man skal have gjort sig nogle overvejelser omkring, budget og sådan. Da det hurtigt koster lidt penge at starte ud med.
Har du interesse i en snak om dine drømme, kan du kontakte mig på a@moonlu.dk
Hav en god dag.

Venligst
Alexander
Moonlu.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amalie

Det vigtigste er at du skal finde noget du brænder for, du vil komme til at lægge meget arbejde i din nye virksomhed, så hvis du ikke brænder for det du gør, så brander du ud for hurtigt - hvad det er ved du kun selv, her kan vi andre ikke hjælpe

og derefter lige så vigtigt - du skal løse en "problem" som folk vil betale dig for at få løst

//Morten

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amalie :-)

Jeg sad engang i præcis samme situation som dig :) og vidste ikke hvad jeg ville, eller hvordan jeg ville gøre det...  Jeg har så lavet sådan et skema til mig selv, som virkelig hjælp mig... det hedder "hjælp til selvindsigt" 

Jeg lister spørgsmålene her under og tilføjer den som fil også :-)  Meningen er at du igennem disse spørgsmål, skal bliver mere afklaret over hvad det er du brænder for, og hvad du vil arbejde med og hvordan du skal gøre det... :-) Jeg håber det kan hjælpe dig... ;-)  Det virker bedst hvis du ligesom trækker en sammenhæng i mellem spørgsmålene... f.eks. "hvilke brancher vil jeg arbejde med" skal du vælge nogle emner8004.Hjælp til selvindsigt.docx ud fra det du har skrevet i "hvad interesserer mig"

  • Hvad giver mig glæde? (Hvilke tanker, ting du gør)
  • Hvad er jeg god til? (ting der forekommer let for dig, personlige styrker)
  • Hvad motivere mig? (eks. Omgivelser, tanker)
  • Hvad interesserer mig? (hvilke brancher, nicher, jobs)
  • Hvilke brancher vil jeg arbejde med? (Eks. Musik, salg, ledelse, konsulent osv.)
  • Hvad vil jeg lave/kan jeg tilbyde under hver branche? (vælg en eller flere af overstående brancher)
  • Hvordan vil jeg gøre det? (fysisk butik, online, andet)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amalie99:
Jeg er 24 år og vil overveje at starte en virksomhed.

Hvorfor vil du egentlig det, når du overhoved ikke har nogen ide om hvad dit firma skal lave? Er det bare fordi det pt. er trendy at kunne kalde sig iværksætter

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk i hvad folk går og mangler, som folk altid har brug for. Altså fx tøj, det er noget alle skal købe jævnligt. Nu er tøj et meget bredt emne, men det kunne fx være at du kun fokuserer på fx sweatshirts. Så har du nemmere ved at ramme den ene målgruppe der søger efter sweartshits. 

Det kunne også være noget helt andet end tøj, bare der er et behov. :)

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsøg gratis rådgivning, workshops, brainstorm med veninder - Find ud af hvad der interesserer dig og find din egen niche. Hvis du vil være innovativ, skal du søge hen til nogle rammer, hvor du kan være det. - Der findes uddannelser, kurser, værktøjer mv. - Verden er åben :D

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)