Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg det her intuitivt....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg sidder og er i gang med at optimere de sidste ting på min hjemmeside, jeg har brugt rigtig lang tid på min one page check ud side, og nu er turen så kommet til selve mine produkt sider.

Jeg har en foto/digital kunst side, hvor kunderne kan uploade billeder i bestillings processen, min udfordring ligger lidt i om det giver mening her tænker jeg ikke den tekst der ligger tænker mere knapper upload processen osv..

Håber der er nogle som vil give det hele et lille kig....der mangler stadig et par små ting rundt omkring

I kan se et af produkterne her...Klik her

På forhånd mange tak...

/Anders

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser nu rigtigt fin ud, flot side. Lige et par ting du kan overveje.

- Selvom knappen "tilføje dine..." er sort, synes jeg ikke lige jeg så den med det samme. Om det var den store røde "læg i kurv" knap ved jeg ikke. Men tydeliggøre den skader ikke.

- ved alle hvad upload betyder?

- det kan god forvirre lidt med knapperne upload, afbryd og slet, da du også får disse muligheder når du har tilføjet en fil

- skriv hvilke filtyper der kan uploades/sendes

- checkbox'en ved siden af tilføj-knappen, hvad gør den?

- "andre ønsker", hvad kan det være? jeg der ikke er kunstner kender måske ikke mulighederne

- man kan afsende ordre, selvom man ikke har uploadet et billede - det kan måske skabe noget unødvendig dialog og forsinkelser.

- kurven øverst skal nok have et mellemrum mellem kr og beløb. (plus punktum) og måske oversæt items

Held og lykke med det hele - det ser spændende ud. Og flotte billeder må jeg da lige sige...

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy..

Mange tak fordi du har taget dig tid til at kigge på siden og kommentere.

1. Det er lidt samme føelse jeg har med den knap måske jeg skal lave det hele i to linier, så den bliver lige så stor som knappen "læg i kurv"

2. Nej kan god være det skal omformuleres eller forklares på en eller anden måde.

3. Det er rigtigt at de forvirre lidt det er fordi de bliver aktive når billederne er valgte, man kan lave et mass upload istedet for at vælge start hved hvert enkelt billede. Jeg har gået lidt i tænkebox omkring dem.

4. Tjek skal helt klart skrive og tydeligøre hvilke filer de kan vedhæfte.

5. Den er til at man vælge alle, tænker på at fjerne den, skal bare lige hitte ud af hvordan jeg gør det :-)

6. Det skal helt klart omformuleres til eks " dine ønsker om farver og design"

7.Det er helt bevidst, det er rigtigt at jeg måske skal skrive et par mails til et par kunder, dog er tanken at man stadig kan bestille hvis upload processen ikke fungere for kunden.

8. Tjek der er lidt små ting med hensyn til layoutet der skal rettes, og oversættelsen af items er noteret..

Jeg er grafisk og absolut ikke koder, så tingene har taget rigtig lang tid, om at få opsat, så har stirret mig lidt blind på det efterhånden, så jeg er rigtig glad for at du gad at tage et kig på det hele :-)

/Anders 

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Fra København Ø
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første indskydelse er, at du skal have din købsknap op over folden, så man ikke skal scrolle for at købe. Sådan har jeg selv forsøgt at sætte det op på min egen side.

Dog skal det jo siges, at det må komme an på en prøve. Du vil vel have den produktsidestruktur, der sælger mest. Og den mest sælgende version kender man ikke på forhånd. Så der skal splittestes i et væk, før du finder en vinder.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben..

takker for dit indspark det er noteret, tror jeg må i gang med som du siger de store test og se om målgruppen kan hitte ud af det..

/Anders

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)