Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes! Plakater tryk i små oplag (offset)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg søger et lille trykkeri som ikke er bange for at tage små oplag ind. Jeg har tre nye plakater til korrektur som snart skal trykkes i 1+0 farver. De tre plakater skal alle offset trykkes i tre forskellige farver (se plakaterne på Typemap.dk):

FORMAT: 50x70 cm FARVER:

PANTONE 876c (Metallic - Kobber)
PANTONE 877c (Metallic - sølv)
PANTONE 425c (Koksgrå)

PAPIR: 170 gr. Multiart silk

OPLAG: 600 stk. (100 stk. af hver farve)

Jeg leverer trykklar PDF fil og tilbuddet skal være inkl. levering til Roskilde. Jeg har mange flere plakater der skal trykkes, men må trykke dem lidt af gangen da jeg ikke har økonomi til at få dem alle trykt på samme tid. Ser frem til at modtage et godt tilbud fra dig :-) Mvh Allan

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Allan,

Vi vil godt kunne trykke dem til dig.
Men du skal være opmærksom på at vi bliver nødttil at trykke dem i offsettryk, når det er Pantone-farver du skal have trykt.
Det er den eneste trykteknik vi har, hvor vi kan køre Pantone-farver som hører til i metallic-serien.

For at undgå at plakaterne smitter af efterfølgende bør der komme en lak på, Men vi kan bare nøjes med at lægge f.eks. en silkemat vandlak på, såfremt der ikke er behov for at lakken ligefrem skal give en effekt på overfladen.

Men er det mig der ikke kan tælle, eller er der flere trykfarver du skal have trykt med, end de 3 du har skrevet?
Du skriver der skal køres 600 stk. totalt - 100 af hver farve?

Du er meget velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk
Der er jeg ihvertfald lettere at få fat på.

/Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak for svar. Jeg sender dig en mail.

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)