Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning og bagatelgrænse ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er en ivrig og glad bruger af Dinero. Jeg har dog i længere tid bemærket at mit regnskab i Dinero og min saldo i banken ikke stemmer overens. 

Jeg har været hele svineriet igennem, men jeg kan simpelthen ikke finde fejlen(e). Det drejer sig om 74 kroner som jeg har "for meget" på dinero. 

Jeg tænkte at det måtte være nogle gebyrer eller lign, men jeg kan ikke finde dem, gebyrer og alt er simpelthen lagt i Dinero ? 

Er der en bagatelgrænse for afstemning eller hedder den bare at det skal passe 100% ?

Mvh

Ruben

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

faktisk er der ikke en bagatelgrænse for 74 kr fejl KUNNE være 100.074 kr fejl i debet og 100.000 fejl i kredit og derfor dække over noget værre. Når det er sagt, og du helt enkelt ikke KAN finde den - så KAN du jo oprette en konto der hedder FEJLKONTO oppe ved gebyrer (men egen konto) uden moms - og tage de 74 kr der.

Skat KAN så se, at du har opgivet at hitte fejlen og tage stilling ud fra det. Hvis de tror det kun er de 74 kr så lader de den nok ligge der bare.

Selve det med gebyr eller andet misset burde være let at kontrollere - tag kontokort for bank i dinero og udskriv og sammenlign med konto udskrift fra banken for hele perioden og hak af med flueben - så vil der være 74 kr uden hak (hold øje med om du har betalt gebyrer og rente på overtræk evt først - i banken)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

John, endnu engang tak for svar :) God løsning, fandt faktisk en fejlkonto i systemet, så de må ryge derind.

Jeg har lavet den manuelle version med et print af begge dele, en lineal og en overstregningspen, men kan simpelthen ikke finde fejlen...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du eksporterer til Excel (csv-fil) i både Dinero og i banken, skulle det være til at finde differencen. Du må gerne maile det til mig, så kan jeg evt. finde den.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)