Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du kontor i Århus C.? Få gratis papir.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! 

Jeg vil gerne have lidt udtalelser og referencer på min shop, og i den forbindelse forærer jeg 1 kasse A4 papir til 5 forskellige firmaer i Århus området (dvs. 1 kasse til hver). Hver kasse indeholder 5 pakker papir. 

Det er 100% gratis (du betaler hverken for papir, fragt eller andet) - dog vil jeg meget gerne have en ærlig udtalelse omkring mit papirprodukt, samt leveringstypen (cykelbud), som jeg må ligge ud på min shop. 

Da vi kun leverer i Århus området (med cykelbud), er det eneste "krav" at du har kontor i Århus, og har et fornuftigt forbrug af A4 papir i firmaet. Se gerne kort nederst på siden her, for at se hvor langt ude vi leverer. 

Papiret er et populært papir-mærke, i en rigtig god kvalitet - og ikke mindst med gode miljømærker. For mere info om papiret, se gerne her eller her

Er du interesseret, sender du blot din mail-adresse (enten her, eller i en privat besked), så får du en mail, med de oplysninger vi skal bruge. 

Fortsat rigtig god weekend. :)

Mvh Uffe

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool!

Du må gerne smide mig mail på emil@indiespil.dk

Mvh Emil

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Frølund:

Cool!

Du må gerne smide mig mail på emil@indiespil.dk

Mvh Emil

Du har fået en mail. :)

Jeg beklager, at min side lige var nede et øjeblik - Unoeuro fik vist lige et midlertidig driftsproblem, men ser ud til det er fikset igen. 

Mvh Uffe

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at pointere, at man selv bestemmer hvornår på dagen man ønsker pakken kommer - cykelbudet planlægger sin rute, så det passer med det tidsinterval som passer en bedst. ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)