Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste nyhedsbrev.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vecindario / Gran Canaria
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Canariainfo Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sende verdens bedste nyhedsbrev ud til mine læsere, i øjeblikket bruger jeg Mailchimp.com men jeg synes ikke det er "fut" nok i det. Det må gerne være et hvor man kan sætte lidt reklamer på også. Har du et forskal til design.

Venlig hilsen.Søren / Canariainfo.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

MailChimp er jo egentlig bare dem der sender ud. Mon ikke fejlen ligger i overskriften (som skal fange opmærksomheden) og indholdet (som skal få folk til at agere)?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Vecindario / Gran Canaria
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Canariainfo Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har du ret, jeg synes bare at de skabeloner der ligger i Mailchimp ikke giver ret mange mulighedder.

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu du kan skræddersy Mailchimp ret meget - men spørgsmlet er jo nærmere præcis hvad det er, du gerne vil have det til?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Mailchimp giver dig rigtig mange muligheder.

Du kan tilpasse design 100% som du lyster. Men med Nyhedsbreve skal man desværre tænke på mindste fællesnævner som defineres af de dårligste mailclienter. Eks. har Outlook tidligere haft en række begrænsninger i forhold til eks. html baserede mail klienter. Det bliver bedre med tiden, men der er stadig mange problemer relateret til dette.

Hvis du har et specifikt design findes der et hav af firmaer som tilbyder at lave design om til Mailchimpl templates. Jeg kan godt anvise dig et hvis du ønsker det.

Mange hilsner

David

Fra Vecindario / Gran Canaria
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Canariainfo Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Ringe"

Jeg kunne godt tænke mig at vores nyhedsbrev lignede dette ( www.grancanariablog.com ) jeg synes det indeholder mange spændende ting, og det er ikke et, man klikker væk fra igen, så snart man har læst selve nyheds delen, da der er mange andre ting man også lige skal se, og disse ting kan jeg ikke rigtig se jeg kan få med mailchimp, men det er måske fordi jeg ikke rigtigt forstår at bruge det endnu.

mvh.

Søren

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså et nyhedsbrev, der ligner den der blog?

Fra Vecindario / Gran Canaria
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Canariainfo Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men det behøver jo ikke være en kopi, men noget med de samme mulighedder, men et andet design.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Søren.

Jeg vil helt klart anbefale dig at tage et kig Christina Klitsgaard's e-bog som omhandler netop det du søger.

Jeg har selv fået utroligt meget gavn af den. Tilmelder du dig Amino plus, så får du e-bogen gratis, så det er godt givet ud.

Du kan se mere om den her: http://christinaklitsgaard.dk/

Med venlig hilsen,
Emil Pedersen 

Fra Vecindario / Gran Canaria
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Canariainfo Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det prøver jeg. God dag til dig.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)