Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingeniør med en iværksætter i maven søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg har en konkret idé til et produkt, jeg er overbevist om, at der kunne være lidt salg i.

Da jeg ikke har finanserne til at få udviklet en prototype, tænker jeg at mit bedste træk, er at finde en 50/50 partner på projektet.

Der er tale om et elektrisk lys-produkt, med stor fokus på design. Min tanke er, at det skal sælges i butikker som f.eks. Imerco, Kop og Kande o. lign.

Din opgave, vil være som sagt være at udvikle en Prototype, med sparring fra mig.
For den rette kandidat, der har styr på lys-produkter, og flair for design, tror jeg det er et forholdsvist simpelt produkt at udvikle (men hvad ved jeg).

Jeg er selv uddannet indenfor Markedsføring og Salg, med speciale i iværksætteri, og gode evner inden for grafisk design. Jeg vil derfor kunne tage mig af stort set alt andet. Salg, emballagedesign, oprettelse af produktion osv.

Det kunne være fordelagtigt, hvis du var fra Østjylland, men det skal ikke skille os, hvis du er den rette :)

 

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en ide som måske kan hjælpe dig. 

Hvad med at tag kontakt til en ingeniør linje ( Skole ) Der må helt sikkert være en ung gut, som vil prøve kræfter med det og som sikkert også via sit studie har muligheden for at lave en prototype.   

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt plan C... Først skal jeg lige se om plan A eller B ikke virker :)

Havde da ikke regnet med, det skulle være så svært at finde en ingeniør, der er frisk på et nyt projekt. 

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg kan muligvis hjælpe og er klar på at starte op. Er uddannet stærkstrømsingeniør samt produktionsingeniør og har kendskab til produktudvikling. Herudover har jeg tidligere arbejdet med materialer og har i min omgangskreds bl.a. Maskiningeniører.

Skriv hvis du er interesseret. Kristianmadsen33@hotmail.com

Kristian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)