Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel kan give mig den bedste loadtime?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal flytte, og for at sige det som det er, så er det første skridt på at få forbedret min loadingtime. Jeg er helt klar over at min portal er ALT for tung, men det arbejdes der på.

P.T. "bor" jeg hos Meebox og de har ikke levet op til mine forventninger. Iflg. dem har jeg opbrugt alle mine CPU ressourcer og det kan de ikke gøre noget ved, og de vil ej heller lave en slow query log for mig - og mit site bliver langsommere og langsommere.

Hvad er jeres erfaringer og hvem vil være den bedste host til; RejseTanker.dk

Tak på forhånd og God weekend allesammen :)

MVH Charlotte

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Du er velkommen til at kontakte mig, så kan vi gratis og uforpligtende smide din side op hos os og se om den performer bedre der. Ellers kan vi prøve at sehvad der kan få den til at performe bedre. :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Gade:

Hej Aminoer,

Jeg skal flytte, og for at sige det som det er, så er det første skridt på at få forbedret min loadingtime. Jeg er helt klar over at min portal er ALT for tung, men det arbejdes der på.

P.T. "bor" jeg hos Meebox og de har ikke levet op til mine forventninger. Iflg. dem har jeg opbrugt alle mine CPU ressourcer og det kan de ikke gøre noget ved, og de vil ej heller lave en slow query log for mig - og mit site bliver langsommere og langsommere.

Hvad er jeres erfaringer og hvem vil være den bedste host til; RejseTanker.dk

Tak på forhånd og God weekend allesammen :)

MVH Charlotte

Du er velkommen til at skrive til os igen hvis det er Charlotte Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Det gør jeg måske også, men jeg er nødt til denne gang, at høre om folks erfaringer inden jeg flytter Big Smile - denne gang SKAL det bare være det rigtige Big Smile

@Kristoffer - tak, men jeg vil rigtig gerne høre om andres erfaringer inden jeg kaster mig over "forsøg" Big Smile

/Charlotte

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Jeg kan se, at det er noget tid siden, at vi har hørt fra dig - i hvert fald på helpdesken. Kan du ikke prøve at sende mig en mail på ace@meebox.net og fortælle mig, hvad du oplever? Så føler jeg mig overbevist om, at vi nok skal få løst de udfordringer, som der er. 

Go' weekend :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Gade:

@Kristoffer - tak, men jeg vil rigtig gerne høre om andres erfaringer inden jeg kaster mig over "forsøg" Big Smile

Det kan jeg godt forstå. Jeg skrev det måske lidt for meget som et forsøg når det i virkeligheden er en rimelig kraftig platform vi har. Du er velkommen til at tjekke vores hjemmeside eller TrustPilot ud.

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,
Du er velkommen til at kontakte mig for nærmere information omkring hosting af dit site.
Vi har eget datacenter, og vil tro vi kan give dig et fornuftig løft i performance og loadtid på vores professionelle webservere.
Men til gengæld kan vi heller ikke være med priserne på 10-20kr i måneden.

Jesper Andersen
IT Services Manager

GoHosting.dk
ja@gohosting.dk

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
Jeg kan se, at det er noget tid siden, at vi har hørt fra dig - i hvert fald på helpdesken. Kan du ikke prøve at sende mig en mail på ace@meebox.net og fortælle mig, hvad du oplever? Så føler jeg mig overbevist om, at vi nok skal få løst de udfordringer, som der er. 

Hej Anders,

D. 6.1.15 havde jeg en snak med jer om div. problemer og her fik jeg ordret at vide, at I ikke kunne forbedre min loadtime, ej heller hvis jeg flyttede til Pro3 samt at I "ikke bare kunne hive slow query logs ud til en kunde" - så jeg går ud fra at det er en fælles politik og at I altså ikke kan gøre noget.

Mvh Charlotte

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jesper Andersen:
Men til gengæld kan vi heller ikke være med priserne på 10-20kr i måneden

Der er ikke tale om hosting hverken til 1 eller 20 kr. om mdr. (så det er ikke der den ligger) - MEN som jeg skriver, hosting som gør en forskel.

Det ville være rigtig dejligt hvis kunder hos de forskellige hosts kunne komme med deres anbefalinger  :)

/Charlotte

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Ja, det ser jeg - jeg synes stadig, at du skal skrive til mig med dine oplevelser som udgangspunkt, så kan vi tage snakken direkte derfra. Som sagt mener jeg, at vi kan finde en løsning :-)

Vh Anders

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)