Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du kapitalen, så har jeg konceptet til dig som alle venter på.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer. 

Jeg er en 27-årig jurastuderende. I ca. 3 år har jeg gået rundt med en ide til et online koncept der skal optimere/perfektgøre virksomheders mulighed for, at interagere og sælge deres produkter på en attraktiv måde således forbrugeren får stor glæde af oplevelsen og produktet. Jeg har altså en idé, som kommer alle slags virksomheder og mennesker i form af forbrugeren til gode. Der er både tale om app og et website

Ideen henter en smule inspiration fra diverse eksisterende medier såsom Instagram, Trustpilot og Twitter - uden overhovedet at forsøge at tage markedsandel herfra og kollidere med deres interesser. Så ingen frygt for at blive knust. 

Jeg har haft rigtig travlt med studiet og det har derfor været  begrænset for mig, at gøre yderligere ved ideen. Alt imens jeg havde hovedet begravet i obligationsret og kreditorrettigheder, kriblede det i mig for at realisere denne idé. Alle synes jo sin egen idé er genial, men denne har jeg ikke fået over en nat. Jeg har vendt og drejet det, adspurgt mange virksomheder i forskellige brancher - ejet af bekendte såvel som fremmede -  og alle var agressivt positivt indstillede overfor konceptet. 

Mine tætte venner, som jeg har delt ideen med, mener, at det er så oplagt og genialt at det bør blive realiseret og at det er et spørgsmål om tid.