Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du kapitalen, så har jeg konceptet til dig som alle venter på.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer. 

Jeg er en 27-årig jurastuderende. I ca. 3 år har jeg gået rundt med en ide til et online koncept der skal optimere/perfektgøre virksomheders mulighed for, at interagere og sælge deres produkter på en attraktiv måde således forbrugeren får stor glæde af oplevelsen og produktet. Jeg har altså en idé, som kommer alle slags virksomheder og mennesker i form af forbrugeren til gode. Der er både tale om app og et website

Ideen henter en smule inspiration fra diverse eksisterende medier såsom Instagram, Trustpilot og Twitter - uden overhovedet at forsøge at tage markedsandel herfra og kollidere med deres interesser. Så ingen frygt for at blive knust. 

Jeg har haft rigtig travlt med studiet og det har derfor været  begrænset for mig, at gøre yderligere ved ideen. Alt imens jeg havde hovedet begravet i obligationsret og kreditorrettigheder, kriblede det i mig for at realisere denne idé. Alle synes jo sin egen idé er genial, men denne har jeg ikke fået over en nat. Jeg har vendt og drejet det, adspurgt mange virksomheder i forskellige brancher - ejet af bekendte såvel som fremmede -  og alle var agressivt positivt indstillede overfor konceptet. 

Mine tætte venner, som jeg har delt ideen med, mener, at det er så oplagt og genialt at det bør blive realiseret og at det er et spørgsmål om tid. 

Sidste år begyndte jeg sammen med en rigtig dygtig programmør at udvikle konceptet. Men selvom han var dygtig måtte vi indse, at hans fuldtidsarbejde som programmør ikke kunne forenes med udviklingen af konceptet, da han ikke kunne overholde deadlines. I begyndelsen tænkte jeg, at jeg helst ville arbejde sammen med programmør, som så fik andel i projektet. Men nu vil jeg faktisk helst finde en investor og ansætte en veletableret virksomhed, som altid overholder deadlines og har et ansvar som virksomhed. 

Hånden på hjertet, hovedet på blokken, denne her idé bliver meget værd. Der tjenes penge fra launch af, så man skal ikke vente 3 år på at få et tilbud fra nogen som kan se, hvordan de kan tjene penge på det. 

Efter at have konsulteret med et par af de mest anerkendte udviklingshuse, har jeg erfaret, at jeg skal bruge i omegnen af 150.000 - 200.000 kr. Jeg er studerende og har selvsagt ikke kapitalen, men hvis jeg havde, skrev jeg ikke her. 

Hvis det lyder som noget du kunne være interesseret i eller kender nogen som kunne, må du/I med glæde henvende jer. 

Tak for jeres opmærksomhed.

Mvh

VJM

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte måske lige at understrege - selvom det er rimelig implicit - at kapitalindskuddet er til gengæld for andel i virksomheden. 

Tilmeldt 24. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan skrive til mig på
28494547

Mvh
Adm. Direktør
Sean Younis
Skonto / Caratavenue

Tilmeldt 25. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du må gerne kontakte mig herinde og forklare nærmere om konceptet (så meget du kan og vil). Indskuddet er ikke skræmmende, hvis ideen er tilsvarende god.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)