Hej Alle Jeg er ved at starte et selskab som, køber og sælger telefoner, computere, Ipads osv. Jeg fungerer som en slags mægler. Dvs. køber (detailforretninger) ringer til mig med et ønske om at købe telefoner. Derefter skal jeg ud i markedet blandt mine kontakter og forsøge at finde det billigere en køberen vil betale. Det kræver at jeg har fuldstændig styr på mine kontakter. Mine kommende kollegaer har erfaring med noget Navision software (Dynamics?), som er installeret på pc'en. Dette er ganske givet uddateret og ikke hensigtsmæssigt at fortsætte med. Det jeg har brug for er altså et system, som meget nemt holder styr på mine kontakter og hvilke handler jeg har lavet med dem. Gerne cloud-baseret og gerne simpelt at bruge. Jeg har været i kontakt med SalesForce, men det virker som overkill at bruge deres systemer som kan meget mere end jeg har brug for. Er der nogle af jer som har erfaring med software som kan benyttes i mit tilfælde? Venlig hilsen'Frederik |
Hej Frederik,
Som du selv siger, så tror jeg også at SalesForce vil være lidt overkill til dine behov. I det nye Navision (Microsoft Dynamics NAV 2015) er der allerede et crm modul indbygget som default. Jeg ved ikke hvilken version dine kollegaer har, men med det NAV 2015 skal det ikke installeres på pc'en, men det kan tilgås online og via smartphones og tablets.
Fordelen ved at have CRM inde i økonomisystemet er, at du med ét klik kan trykke på en knap og få et CRM lead til at blive til en debitor :)
Hvis du skulle have lyst til at prøve det, kan du få en demo gratis i 30 dage hos os: http://easydesk247.dk/dynamics-nav/
Hvis ikke - så god weekend :)
Hilsen Anders