Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling til system (CRM?)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er ved at starte et selskab som, køber og sælger telefoner, computere, Ipads osv. Jeg fungerer som en slags mægler. Dvs. køber (detailforretninger) ringer til mig med et ønske om at købe telefoner. Derefter skal jeg ud i markedet blandt mine kontakter og forsøge at finde det billigere en køberen vil betale.

Det kræver at jeg har fuldstændig styr på mine kontakter. 

Mine kommende kollegaer har erfaring med noget Navision software (Dynamics?), som er installeret på pc'en. Dette er ganske givet uddateret og ikke hensigtsmæssigt at fortsætte med.

Det jeg har brug for er altså et system, som meget nemt holder styr på mine kontakter og hvilke handler jeg har lavet med dem. Gerne cloud-baseret og gerne simpelt at bruge.

Jeg har været i kontakt med SalesForce, men det virker som overkill at bruge deres systemer som kan meget mere end jeg har brug for.

Er der nogle af jer som har erfaring med software som kan benyttes i mit tilfælde?

Venlig hilsen'Frederik

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik, 

Som du selv siger, så tror jeg også at SalesForce vil være lidt overkill til dine behov. I det nye Navision (Microsoft Dynamics NAV 2015) er der allerede et crm modul indbygget som default. Jeg ved ikke hvilken version dine kollegaer har, men med det NAV 2015 skal det ikke installeres på pc'en, men det kan tilgås online og via smartphones og tablets. 

Fordelen ved at have CRM inde i økonomisystemet er, at du med ét klik kan trykke på en knap og få et CRM lead til at blive til en debitor :) 

Hvis du skulle have lyst til at prøve det, kan du få en demo gratis i 30 dage hos os: http://easydesk247.dk/dynamics-nav/ 

Hvis ikke - så god weekend :)

Hilsen Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Prøv evt. SimplyCRM.dk det er nemt og ligetil.

Jeg er ikke nødvendigvis enig omkring synspunktet om at det er smart at have CRM og økonomisystem samlet.

De har hver deres funktion i en organisation: CRM skal ultimativt øge salget, mens økonomisystemet skal bruges til at styre økonomien.

Men det er jo en smagssag i sidste ende.

Mange hilsner

David

Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Mikla IT Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Der findes adskillige open source CRM som vTiger og SugarCRM der kan bruges. Det kommer nok lidt an på hvad I vil koble det med? vTiger har god integration med Google Apps.

Men hvis I bruger Microsoft Office 365, så ville jeg da foreslå Dynamics CRM. Microsoft har en pakke de kalder Salgsproduktivitet, hvor du får Office 365 og Dynamics CRM til en fast månedlig pris på 397 kr. http://www.microsoft.com/da-dk/dynamics/crm-purchase-online.asp Det er online og sikkert et godt valg for jer.

Du er velkommen til at kontakte mig hos www.mikla-it.dk hvis du har spørgsmål eller brug for IT konsulent hjælp :)

Mvh Gregory

Fra Slangerup
Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 27
Fra  TrendMe.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg bruger et online system som hedder Podio (podio.com) det er gratis for 2 personer at bruge, og kan ALT! du kan endda selv oprette forskellige moduler så det passer til den måde du arbejder på i din virksomhed.

Der er også en gratis app som kan anvendes, jeg er målløs hver gang jeg logger ind og ser hvad det kan!

Og nej jeg er ikke medejer eller lign. bare begejstret ;-)

/michael

Trend, Mode & MakeUp til unge

Se vores blog http:/trendme.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)