Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremstilling af varer til salg på webshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere

Jeg har på det sidste rodet med tanken om at starte et koncept op, som jeg ikke rigtig har set udnytte i Danmark før. Genanvendelige menstruationsprodukter vinder indpas i resten af verden, men vi er ikke helt kommet med herhjemme. Disse alternative produkterne består bl.a. menstruationskopper af silicone, som blot skal tømmes og sættes op i skeden igen og stofbind, som absorberer blodet og derefter kan maskinvaskes og anvendes igen.

Jeg er selv bruger af disse produkter og er selv ivrig fortaler for så meget, at mine tætteste veninder så småt er begyndt at drille mig med, hvor meget jeg går ind for de her produkter. Jeg har dog også flere veninder, som synes, det er en smart idé. 

Så jeg har overvejet at starte en virksomhed, hvor jeg forhandler disse produkter og med tiden måske accessories som bruges sammen med produkterne.

Menstruationskopper vil jeg ikke producerer selv. Der er så mange derude, som gør et fantastisk arbejde, som jeg ikke selv ville kunne overgå. Lige nu har jeg øje på et firma i Tyskland (Meluna.org) som laver en god kvalitet kop til billige penge. Men det er stodbind, der er mit spørgsmål – jeg har aldrig sat noget i produktion før. Jeg ville sagtens kunne designe materialer og mønster til syning af disse, men hvor skal jeg sende det hen? Findes der systuer, hvor man kan få produceret et produkt som dette og skal det evt. foregå i udlandet? 

Hvad har I af erfaringer med at designe noget og så få sat det i produktion? Og har nogen erfaring med dette inden for tekstilvarer? Jeg vil virkelig gerne have noget hjælp og inspiration til hvor jeg kan gå hen med mine idéer til fremstillig af de her bind.

Mvh Lea Krull

leakrull96@gmail.com

+45 41 42 04 96

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)