Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook likes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er på jagt efter en som kan hjæple mig med at tilføje nogle flere FB likes.

Vil gerne betale lidt for det, ønsker bare nogle anbefalinger herinde fra. Det er til en gruppe på Facebook. OG ja, det SKAL være danske likes. Ikke fordi de udenlandske er dårlige, men tør ikke få noget bøvl med kunder.

Hvem kan I anbefale at bruge af firmaer, private, folk fra underenplov.dk osv.?

Over aaand out

Jensen.

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør ikke sætte antallet af likes som en ting du styrer efter - Der går mange galt i byen.. Der må være et andet målbart mål med din kampagne.


Facebook annoncering er dyrt. Jeg har nogle forskellige løsningsmodeller:

1. - Lav en konkurrence - Jeg har en konkurrence-side, som kunne skaffe over hundrede likes blot via den vej. Se link i bunden og inde på siden, hvad jeg kan tilbyde for virksomheder.
2. - Vær aktiv på Facebook som din virksomheds side - synes godt om et hav af firmaer og kommenter - Klart den billigste løsning (gratis), men også tidskrævende. På en dag hvor jeg har meget tid og gør det aktivt kan det skaffe 30-40 likes -> Alternativet er at betale 5-6 kr. pr. like

Fra Borup
Tilmeldt 12. Dec 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bruge Post Planner (https://apps.facebook.com/postplanner) til at planlægge posts på din side. Det er super vigtigt for at fremme din side at gøre opmærksom på den løbende.

Folk kommer generelt på facebook på forskellige tidspunkter og med forskelligt formål. Hvis folk kommer på og det er 12 timer siden at der kom en update fra din side, tænker vedkommende ikke på din side den dag. Det er en dag hvor han ikke deler dit indhold. For at fange så mange som muligt, er du nødt til at lave posts løbende.

Når folk deler dit indhold bliver flere opmærksomme på det og du får flere likes og processen fortsætter.

Det kræver noget arbejde, men det værd.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)