Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento VS Shopify, Volusion, Mono etc.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver idag en webshop med ca. 20 ordre dagligt. Ordreantallet stiger løbende.

Shoppen er bygget i Magento.

Det har kostet os i omegnen af 150.000,-.

Shoppen er dårligt bygget op, konverterer ringe og har mere eller mindre konstante funktionsfejl. Derudover skal den konstant opdateres med nye features og generelle opdateringer for at fungere optimalt.

Enten kan jeg betale et større beløb for at få den nuværende side optimeret en gang for alle eller alternativt vælge en af de mange skabelonløsninger der findes derude, (Shopify, Volusion, Mono etc), der konstant er opdateret i forhold til markedet.

Jeg er dog ikke sikker på om de skabelonudbydere er for "små"? Dvs er deres løsning udelukkende tænkt til mindre webshops eller vil den kunne bære en mellemstor webshop?

Og er der overhovedet mulighed for at vokse eller vil jeg stå overfor et dillema om at gå retur til Magento om et par år?

Eller findes der et alternativ som er tænkt til mellemstore shops?

Spørsmålet er svært at stille både til skabelonudbyderne og til traditionelle webbureauer da de sjovt nok begge taler for skabelon eller for egen side.

Håber der er nogen der har erfaring.

På forhånd mange tak

Daniel Guldager

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg sidder dagligt med en af de skabelon webshop du taler om - Se webshoppen her

Vi har kunder, der benytter denne webshop til store mængder produkter og daglige ordrer. 
Må jeg have lov at se din nuværende webshop? Så vil jeg i hvert fald undersøge, hvad der skal til fra vores side.

Hvis du overvejer disse færdige webshop løsninger i stedet for den du har i dag, bør du først og fremmest sikre dig at din webshop udbyder er fleksibel for fremtidige tilpasninger og løbende udviklinger af webshoppen

Mange hilsner
Kathrine Svendsen, Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg prøvede at skrive en privat besked til dig her på amino, men det er slået fra på din profil. Så jeg prøver her istedet.

Jeg ville blot høre om du kunne sende mig et link til din webshop i en privat besked (hvis du nu ikke vil ud med linket offentligt).

Jeg er programmør og udvikler på og arbejder til dagligt med større webshops, deraf også på Magento platformen. Så jeg var lidt nysgerrig på din webshop og om jeg kan byde ind med et forslag til om hvilken shop platform du bør vælge fremadrettet.

Skriv mig en besked med link til din webshop, så skal jeg give det et uforpligtende kig. :)

Mvh. Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved en hurtig googlesøgning, går jeg ud fra det er http://cykelbanditten.dk/ Cool

Alle går simpelthen fuldstændig i salgsmode, så snart der bliver stillet et spørgsmål på amino, få nu armene ned venner.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Slå din pm fra :D

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, skriv bare på daniel@cykelbanditten.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)