Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøjkollektion

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere,

Vi er i gang med at få startet en mindre tøjkollektion for kvinder (20+). Vi vil i starten starte med at få lavet nogle samples på vores designs, der er tale om 15 stk. designs. Vi har haft lidt svært ved at finde et sted til at få det sat i produktion. Vi søger nogen der kan lave skabelonerne, hjælpe med at finde det rette tekstil og efter sætte det i produktion til overkommelige priser.

Vi håber derfor at der er nogen der kan hjælpe.

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder udvikling af dine tekstil designs prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)