Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing - hvad kan lade sig gøre ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes selv jeg har en god idé til en pris sammenligningsside men er i tvivl om det kan lade sig gøre så jeg har lige et par spørgsmål.

1. Kan man tjene penge på at linke til hvilket som helst website el. Skal sitet/shoppen være tilmeldt et netværk ?

2. Hvordan kan jeg kontrollere hvorvidt de sites jeg gerne vil linke til har en affiliate aftale så jeg kan tjene lidt på at linke til dem ?

3. Min site skal ligger i en branche som mange mennesker bruger tid via nettet på at finde de bedste og billigste løsninger, men handlen ligger altid i en fysisk butik.
Er der overhoved penge at hente på at pris sammenligne sådanne produkter ?


På Forhånd tak

Anders

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du går den anden vej rundt.

Du tilmelder dig nogle netværk.

Tradedoubler.com

partner-ads.dk

Euroads.dk

osv sv.

Google kan du også oprette dig til. Men der kan være lange svar tid.

Men begynd og find dit emne og skriv nu og begynd og få besøg.

Når du har fundet dit emne og har fået skrevet nogle artikler søger du hos affiliate netværk og finder nogle produkter som passer ind til dit emne.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Akasseportalen.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig er der penge i det, du skal dog finde det i et netværk. 

Det er svært at kontrollere om sitet findes i netværket og om der findes en aftale ved den specifikke shop eller site. Der er ikke andet at gøre end at kigge rundt i de forskellige netværk. 

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Man kan ikke bare tjene penge ved at linke til en website, uden at have en aftale med dem, om at de betaler dig en hvis kommission. Start med at tilmeld dig et affiliate netværk. Herinde kan du se hvilke aftaler som du kan benytte dig af, og dermed finde ud af hvilke websites/webshops du kan tjene penge på. Affiliate netværkene registrere også dine visninger, kliks og leads.

Du kan eventuelt læse dette indlæg, som handler om hvordan man netop tjener penge på affiliate marketing.

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)