Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PrestaShop Order Confirmation på engelsk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Bruger PrestaShop 1.6.0.9 og PayPal som betalingsmetode på min webshop. Når en kunde har betalt, får kunden ordrebekræftigelse på mail på dansk. men på websitet kommer også en ordrebekræftigelse - men på engelsk. Har pløjet alt igennem i backoffice - Lokalisering - Oversættelser - Installerede modul oversættelser - PayPal. Dog uden at finde samme tekst som dukker op på websitet. Har også pløjet alle andre oversættelser igennem uden at finde det.

Kommer denne engelske tekst fra PrestaShop eller PayPal?

Hvor finder jeg oversættelse til denne Order Confirmation?

Mvh Gitte

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Den nyeste version af PayPal-modulet bruger ikke Prestashops egen lokaliseringsfunktionalitet, desværre. Hvorfor de har valgt at omgås Prestashops indbyggede oversættelser og udvikle deres egen metode er mig en gåde.

Faktum er, at du ikke kan anvende Prestashops metode til at oversætte modulet.

I stedet for skal du oversætte teksterne direkte i filen Translations.xml. Den ligger i mappen /modules/paypal/

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Tak for svar. Kigger lige på linket og ser om jeg kan bruge noget der.

Mvh

Gitte

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tak for svar. Hmmm er måske med på hvad du mener, men er ikke helt sikker. Er ikke nogen haj i programering. Betyder det jeg skal hente filerne ind på min PC via et FTP program? Kan du anbefale et godt og nemt FTP program(læs for nybegyndere i FTP) , hvis det er det jeg skal gøre?

Mvh Gitte

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke se i din mails afsender om det er Paypal eller din hjemmeside (prestashop) der har sendt order-mailen?

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Den mail der bliver sendt er fra PrestaShop. Den engelske besked kommer direkte op på hjemmesiden... :-(

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)