Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domæne køb og virksomheds navn hjælp!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus v
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Hvor tæt må ens firma navn være fra en anden konkurrent?? 

og hvor er det bedst at købe ens domæne, hvis det er en ny starte webshop, og det må gerne være et sted hvor man kan lave mail andresse osv. fx.

Dit-navn@###-##.dk

på forhånd tak !

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

En god tommerfinger regel, er at hvis man kan være itvivl om hvem der er hvem, så er det ikke OK, at give sig i kast med. 

Fx hvis du ville kalder dig T Hansen - og du købte T-hansen.dk det ville være alt for tæt på. 

Så er der altid sagen med Jensens bøfhus kontra Jensens fiskerestaurent - man også bør overveje. 

SÅ generelt - gider du ikke at slås i uendelige mængder, så find et bedre navn, du kan have for dig selv.  

Fra Århus v
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, der er et #S# i forksel, så gider ikke kaste mig ud i en slåskamp,

Har slås kamp nok i at finde guld produktet !

tak for hjælpen,

kender du en god domæne købs sted??  

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads carlsen:
Ja okay, der er et #S# i forksel, så gider ikke kaste mig ud i en slåskamp,

Heller ikke en kamp jeg ville tage :)

Mads carlsen:
kender du en god domæne købs sted??

Kender mange.. Men hvad skal du bruge domænet til? 

Hvis du bare skal have et domæne, så plejer jeg at bruge GratisDNS.. Men det er også fordi jeg selv styrer servere til det..

Der er mange webhosts idag - og du skal næsten et spadestik dybere i hvordan du vil lave din hjemmeside, før du spiller penge hos den forkerte udbyder :)

Du kan evt fortælle lidt mere om hvad der du vil - så kan jeg lidt bedre rådgive dig.  

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til køb af domæne og hosting (det er 2 separate ting) er det en god ide at finde ud af hvad du har behov for. 

For eksempel tilbyder vi noget hosting, hvor vi leverer en hel del kræfter med til din hjemmeside. Samtidig forsøger vi også og hjælpe dig så godt vi kan, og går noget galt - du får slettet den forkerte fil eller andet, så har vi backup hvert 5. minut. 

Omvendt kan en af de billigere hosts være god hvis du har helt styr på det (eller næsten) og ikke har behov for ret meget hjælp. 

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg kan ikke skrive en privat besked til dig, vil du skrive til mig på jacob.frandsen@hotmail.com

Mvh
Jacob Frandsen 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)