Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen med mit team fået ændret en del på siden. Både opsætningsmæssigt og kodemæssigt. Så jeg vil gerne have svar på følgende:

1) Hvordan loader siden hos jer? Hurtig? Langsom?
2) Oplever I nogle fejl?
3) Udstråler siden troværdighed?

Jeg er så småt gået i gang med at annoncere for siden, men vil gerne sikre mig, at den udviser seriøsitet og troværdighed, inden at jeg kaster mig over at smide en masse annoncekroner afsted.

God dag! 

Link: http://www.kostportalen.dk/

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for din feedback.

Fedt at høre, at loadingtiden er acceptabel. Det er noget jeg har arbejdet meget med, da jeg selv hader langsomme shops :) Tak for linket. Det kan jeg få meget ud af.

Hilsen Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Mindstorm.me Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lidt kommentar. Som udgangpunkt se siden godt ud og det virker både , hvad angående loading ting og forskelige browser (chrome, firefox, Opera og Safari). I forhold til UX og UI, vil jeg forslå at du flytter de sociale medier ned i bunden af siden i en footer fx. Derefter lader search få mere plads og søger for at den aligner med logoet.

Derudover ville jeg enlig gerne have mindre støj i toppen af siden i forhold til dine produkter. Jeg har også andre ting på hjertet i forhold til design valg og forslag. 

fx. ville jeg som kunde, gerne vide hvad andre vælge, for det må jo virker.

Men kontakt mig hvis du vil have dem alle.

Hilsen Meik, fra Mindstorm.me 

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meik,

Tusinde tak for din feedback. Dejligt med konstruktiv kritik.
Rigtig fint at du har vedlagt screenshot. Det er godt, så man har en bedre forståelse, af hvad du hentyder til.

I forhold til de sociale medie knapper, så har vi arbejdet med mange forskellige placeringer. Både i toppen, bunden, ovre i left-column og inde under hvert produkt. Vi har valgt at placere dem i toppen, da vi derved får en større eksponering med vores sociale kanaler. Hvilket er noget vi kommer til at fokusere meget på fremover. Vi har planlagt at lave opskrifts-videoer og info-videoer på youtube. Hvad skulle grunden være til at smide den i bunden? Er det fordi at de stjæler for meget opmærksomhed, og fjerner fokus fra produkterne?

Søgebaren har været meget længere (helt ud til højre margin), men problemet er igen at det clasher med vores opfattelse af den nødvendige information i toppen. Topbaren bliver meget "kedelig", hvis der kun er logo og en søgebar. Er du ikke enig? Vi har med vilje ikke lavet endnu en smal topbar ovenover igen, som mange andre webshops har, da det ville være for generende for øjet. Men måske vi skulle prøve at splitteste på dette? :)

I forhold til støj i toppen + produkter. Hvad hentyder du så til? Når du får ind på en produkt-side, så har vi fjernet alt unødvendigt i toppen, så der kun er "toppen" tilbage. vi har fjernet alle billeder, overflødige knapper. Jeg kan næsten ikke se, at vi kan fjerne mere, medmindre at det går udover funktionaliteten.

Du har en super god pointe med "relaterede produkter" og andre lignende tiltag. Den har jeg ikke tænkt over. Det skal jeg lige have bikset sammen. Tak for den. Den er røget på listen.

Tak for god feedback Meik.

Hilsen Martin 

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)