Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Så er min webshop endelig gået live.
www.kostportalen.dk 

Jeg har selv programmeret den, med udgangspunkt i Prestashop, men efter at have siddet med den i døgndrift i 4 måneder, så har jeg behov for nogle andre til at komme med feedback på den. Så giv jeres mening til kende. God som dårlig!

Jeg har selv en liste med småting, som jeg mangler at implementere, men de kommer snarest muligt.
Her er hvad jeg har lagt vægt på:

- Enkelt design
- Brugervenlig
- Cross-functionality - Virker på alle platforme

Glæder mig til at høre fra jer.

Venlig hilsen
Martin 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru. Hartmann,

Tak for din feedback.

- Cvr.nr optræder ikke på siden endnu. Skal have omskrevet "om os"-siden så den kan godkendes af e-mærket, men det er på listen.

- Hvad er det, som ikke giver mening? Hvilket produkt ser du det på? Så kan jeg nemmere forklare det.

- Hvis man klikker på "læs mere" så rykker siden automatisk ned til "info"-punktet. Sidder du på en kæmpe skærm. Det fungerer fint hos mig. Der er lavet et "anchor", så "læs mere" trigger browseren til at slide ned til "info"-boksen.

- Produkterne under sødemidler mangler netop en beskrivelse - det er på listen, men tager tid at skrive unikke tekster til alle produkter. Men tak for info :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

naar jeg har lagt en vare i kurv kommer din besked frem nederst paa siden hvor du ogsaa har din Cookies lov accept.

Hvis man ikke har trykket ok til cookies og faaet den besked væk skygger den over "Varen er lagt i kurven"

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Det har du helt ret i.

Jeg har prøvet flere forskellige metoder, men ligeså snart at du klikker dig væk fra forsiden, eller klikker dig ind på et produkt, så forsvinder "cookie"-infoboksen - og så burde du ikke have problemet. Er det fordi at du har lagt en vare i kurven fra forsiden? For det er umiddelbart den eneste måde, jeg kan se, at din problematik kan ske på :) 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann,

Jeg kan godt se, at det kan misforståes lidt. Der menes pr. stykke chokolade - som jeg så har formuleret som pr. servering. Men det er jo ikke godt nok, når det ikke giver mening for andre, så det får jeg lige omformuleret. Tak for indspark.

Mærkeligt med din skærm. Jeg sidder på 3 x 19" og en 15" MBPR, og hos mig fungerer det fint. Selve knappen kører via javascript, så må være der den fejler hos dig.

Kan du fortælle mig hvilken browser du bruger?
Jeg har nemlig testet det på mange forskellige browsere og computere, og jeg kan ikke genskabe den fejl, desværre.

Det er jo forståeligt nok, at det ikke giver mening, hvis funktionaliten ikke fungerer. Den er blot ment som en "nemheds-feature", så man slipper for at scrolle selv :)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen virker med første øjekast, en professionel, seriøs og troværdig shop. Godt arbejde.

Jeg har faktisk ikke så meget at påpege. :) 

 

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for din feedback.

Det sætter jeg pris på at høre :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan se du har lagt meget arbejde i det - den ser umiddelbart pro ud og giver et trygt signal om at handle hos dig :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)