Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til enten Shopify notification eller Apps

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 30. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

SHOPIFY

Hej Amino´er,

Jeg sidder i øjeblikket og forsøger at oppe mit kundeserviceniveau og vil i den anledning høre om der er nogle af jer der kender til en short-code, notifications ændring eller en App der kan følgende:

1. Automatisk afsende mails, når leveringstiden på produktet ikke bliver registreret, altså fulfillment?

2. Kunne gruppere modtagere af mails i forhold til Shopify, så når f.eks. overskridelsen af leveringsdato er henholdsvis 1 uge, 2 uger, 3 uger vil forskellige segmenter modtage forskellige mails? 

Spørgsmålene er lidt kryptiske dette skyldes produkterne der sælges tit er i restordre. Det ville derfor være en fordel, at kunne automatisere denne proces. Da der så ikke skulle besvares opkald af kundeservice.

Er dette noget Shopify kan løse eller er det en opgave for MailChimp eller lign?

Rigtig god tirsdag 

Mvh.

Lasse

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Du skal nok have fat på en Shopify app, der kan dække dit behov. 

Er måske interesseret i at udvikle sådan en app, hvis der er flere der har det samme behov. 

Hvis dette er tilfældet må du gerne sende mig en PB med nærmere oplysinger. 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København N
Tilmeldt 30. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Àsgeir,

Ja jeg har set på flere blandt andet TradeGecko´s løsning.  Her er der dog ikke mulighed for oprettelse af emner uden for webshoppen? Salgskanalerne skal med tiden overgå 100% til Ecommerce salg men der er dog stadigvæk 15-18 % salg via den klassiske fysiske butik og derfor skal Appen både kunne varetage fysisk ordre håndtering og online ordre håndtering.

mvh.

Lasse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)