Jeg er ved at lave en gennemgang af mine forsikringer. Ud af fire selskaber, havde to en ventetid på over 15 minutter i telefonen. Det endda efter at jeg med utallige tal-tryk, havde givet klart udtryk for at jeg var ny potentiel kunde. Den ene oplyste om 18 minutters ventetid med det samme, det er da trods alt lidt rart at vide, så der blev lagt på med den samme. Så bad jeg vha. deres hjemmeside om at blive kontaktet. Hos den anden ventede jeg i 15 minutter, inden jeg til sidst opgav og accepterede at de skulle ringe tilbage. Det var ca. klokken 9, men ingen af de to selskaber er vendt tilbage til mig. Er der nogle der kender tricket til at lave en succesfuld virksomhed uden at ville tale med folk? Ikke bare folk, men potentielle kunder. Jeg har en flad røv som er skøn at sidde på, så hvis pengene bare kan skovles ind ved det, så er det da at foretrække fremfor rent faktisk at arbejde for dem. Alle der driver forretning på at vejlede om kundeservice, skal være velkommen til at kontakte mig for et par nye kundeemner. Hvis de da er til at komme i kontakt med... |
Hej Brian
ja, man undres. Hvis de bare afsatte en medarbejder til at være receptionist og tage imod besked, så ville det være en helt anden oplevelse kunden sad tilbage med.
Fair nok at der kan være travlt, men de taber jo kunder og får et dårligt ry, og det er ikke så svært at undgå.
umiddelbart ville jeg kunne hjælpe dem, men jeg tvivler faktisk på om de ville være interesserede, de er nok bare ligeglade med deres kunder, det er i hvert fald det signal de udsender.
Jeg håber du fandt nogle gode tilbud, selv har jeg tilknyttet en forsikringsmægler, det er så dejligt nemt ;-)
Mvh
Mette