Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal vi vælge som leverer en pakkeløsning?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er der nogen kloge Amino'er der kan hjælpe med hvilket firma der kan hjælpe med at dække vores nedenstående behov:

Hosting

Mail

Backup

Vidensdeling ( ala dropbox)

Har UnoEuro nu - alternativer?

Også gerne gode råd og erfaringer hvis I har? :-)

Venlig Hilsen Gitte Nielsen - NNON

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Altså umiddelbart så opfylder næsten alle hosting udbydere dine første krav.

Hvis det står og falder på deling i skyen, vil jeg nok bare blive hos UnoEuro, og så investerer i f.eks Google´s tjenester (driv, docs, sheets osv) - det fungerer virkelig godt til vidensdeling.

Jeg har skrevet alle mine tanker ned om hosting på denne side: Billig Webhosting - hvis du bestemmer dig for at skifte hos, så brug evt. den oversigt :-)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hosting og mail finder du stort set alle steder. De fleste skriver også der er backup, men der er altså forskel! Nogen firmaer har kun system backups til genskabelse af en hel server

Hoos tager vi backup hvert 5. minut, og kan genskabe hver enkelt fil eller database - eller du kan også selv gøre det.

Tilfiler ville jeg nok bruge Google Drive. ileros os

Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Forstår ikke om det er jer selv der tager backup hver 5 min? Hvem benytter I?

Mvh Gitte  

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

NNON:

Tak for dit svar. Forstår ikke om det er jer selv der tager backup hver 5 min? Hvem benytter I?

Mvh Gitte  

Vi er selv hostingudbyder, og tager selv backup hvert 5. minut. Jeg ejer hostingfirmaet Serverfruit.

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsæt en wordpress, den kan bruges til vidensdeling og lav automatisk backup til dropbox af hele systemet - så er du godt i gang til en billig penge. 
Stort set alle hosting-udbydere kan klare denne opgave, men vælg en udbyder med stort GB-plads på serveren, fx. Gigahost. 

Skriv hvis du har brug for hjælp :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

andersweb:

Opsæt en wordpress, den kan bruges til vidensdeling og lav automatisk backup til dropbox af hele systemet - så er du godt i gang til en billig penge. 
Stort set alle hosting-udbydere kan klare denne opgave, men vælg en udbyder med stort GB-plads på serveren, fx. Gigahost. 

Skriv hvis du har brug for hjælp :)

Hvorfor det? Som regel fylder en hjemmeside meget lidt, og det betyder langt mere at serveren er oppe og kører hurtigt 24/7.

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:
Hvorfor det? Som regel fylder en hjemmeside meget lidt, og det betyder langt mere at serveren er oppe og kører hurtigt 24/7.

Hvilket stiller du spørgsmålstegn ved?
Anbefaler Wordpress, da det er det system jeg er mest bekendt med og som kan levere de ønsker som der er skrevet af trådstarter. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

andersweb:

Kristoffer - Serverfruit:
Hvorfor det? Som regel fylder en hjemmeside meget lidt, og det betyder langt mere at serveren er oppe og kører hurtigt 24/7.

Hvilket stiller du spørgsmålstegn ved?
Anbefaler Wordpress, da det er det system jeg er mest bekendt med og som kan levere de ønsker som der er skrevet af trådstarter. :)

andersweb:
men vælg en udbyder med stort GB-plads på serveren

Det er det jeg stiller spørgsmålstegn ved. For at give et eksempel er vores mindste løsning på 4 GB plads nok til langt de fleste - inkl. billeder til siden, mail og selve siden.

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:
Det er det jeg stiller spørgsmålstegn ved. For at give et eksempel er vores mindste løsning på 4 GB plads nok til langt de fleste - inkl. billeder til siden, mail og selve siden.

Super :)

Grunden til at jeg skrev et højt GB-plads, var fordi trådstarter ville bruge siden til vidensdeling/fildeling (ala Dropbox) og der spiller den stillede GB-plads på serveren jo en rolle i længden :) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)