Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktfotograf bibeskæftigelse ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes selv, at jeg er super skarp til tage produkt-billeder.

er det muligt stable produktfoto virksomhed op med GOD  indtjening ?

Jeg ønsker kun tage billeder af produkter og fritlægge dem, UDEN MODELLER.( ingen menneske billeder )

KUN BILLEDER AF  produkter

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være en god måde at sælge dig selv på, ved at vise nogle eksempler på tidligere produktfotos

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer jeg igang, viser jeg produktbillederne.

Men spørger ved ikke om man kommer langt med kun tage produktbilleder uden modeller.
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er vel svært at sige, hvis jeg var dig ville jeg prøve at teste konceptet af.

Jeg går ud fra at du allerede har kamera og hvad du ellers skal bruge, det eneste ekstra jeg sådan lige kunne forestille mig at du har behov for er en professional udseende hjemmeside, men sådan en kan du få lavet for fornuftige penge.

Det der er det afgørende her er hvor du tror du kan finde dine kunder - så tester du kanalen af finder en kunde eller to og lære af dine erfaringer, herefter har du et meget bedre grundlag at vurderer bæredygtigheden udfra. 

//Morten

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er relativt få danske søgninger efter dette på google, hvilket indikerer en lille efterspørgsel.

Årsagen er nok at mange webshops får billeder fra producenten, som de redigerer og bruger på deres hjemmeside.

Jeg vil derfor gætte på at du får størst succes, hvis du målretter din markedsføring mod danske producenter.

Data fra Adwords:

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)