Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En side a la Trivago i Wordpress - hvad siger eksperterne???

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hauvre:

E T:
Det er ikke noget jeg selv vil ligge og rode med men vil helst gerne betale mig fra det.

Jeg kan klart anbefale dig, at ligge din opgave op på Amino Freelancer 

Der vil du med garanti få nogle henvendelser fra freelancere, der ønsker at løse din opgave samt hvorfor de mener, at det CMS system de foretrækker, er det helt rigtige :-)

Vh.

Peter

Hej Peter

Ja det er også en mulighed og vil kigge på det når jeg når så langt :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med dit projekt :-)

Det lyder interessant og spændende at se om det bliver til noget og i så fald, kan blive en konkurrent til Trivago! ;-)

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

David Ruben Karpantschof:
Her er gængse CMS'er sjældent et godt valg, da deres databaseopbygning ikke er lavet præcis til at understøtte dit sites krav.

Så vil man lave en ekstern database som CMS'et ikke bruger, men det kode som er lavet til at indhente data bruger

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Så vil man lave en ekstern database som CMS'et ikke bruger, men det kode som er lavet til at indhente data bruger

Hej Niels

Så det vil sige at det alligevel vil måske kunne lade sig gøre og vælge et CMS system og så bare have eksterne databaser kørende uden at det sløver eller giver bøvl med selv hjemmesiden og systemet??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:
Så det vil sige at det alligevel vil måske kunne lade sig gøre og vælge et CMS system og så bare have eksterne databaser kørende uden at det sløver eller giver bøvl med selv hjemmesiden og systemet??

Sagtens. Jeg bruger det selv når jeg laver projekter med Umbraco. Så har CMS'et én database og de specielle data ligger i en anden database.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

E T:
Så det vil sige at det alligevel vil måske kunne lade sig gøre og vælge et CMS system og så bare have eksterne databaser kørende uden at det sløver eller giver bøvl med selv hjemmesiden og systemet??

Sagtens. Jeg bruger det selv når jeg laver projekter med Umbraco. Så har CMS'et én database og de specielle data ligger i en anden database.

Har selv rodet lidt med Umbraco for noget tid siden samt .NET men når man taler om en side som Trivago så vil jeg helst overlade det til professionelle

Hvad vil dit bude være mht. pris på sådan en hjemmeside?? 

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre der kan komme med et bud altså et cirka pris så hører jeg gerne også fra jer evt, via PB

God dag til alle

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:

Har selv rodet lidt med Umbraco for noget tid siden samt .NET men når man taler om en side som Trivago så vil jeg helst overlade det til professionelle

Hvad vil dit bude være mht. pris på sådan en hjemmeside?? 

Jeg kender ikke Trivago men kastede lige et blik på den. Umiddelbart så vil den sagtens kunne laves i Umbraco sammen med det datatype system som findes idet mange af posterne benytter samme datatyper. En pris er svær at give uden at have noget mere info. Men læg den på Amino Freelancer og indhent tilbud. Det er for usikkert at bede om en pris her i forumet da der mangler flere detaljer.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i Niels' indlæg. Der er ikke noget i vejen for at køre med særskilt database og system til håndtering af data.

Så vidt jeg husker har Drupal (og sikkert også andre systemer) både API og webhooks, så du kan lave/få lavet et plugin/modul, og integrere data/database delen med CMS'et.

Det er stadig en billig og nem måde at komme i gang på. Og hvis data/database delen bliver lavet ordentligt, vil den del kunne køre videre og blive en del af et skræddersyet system. Så det behøves ikke at være spildt arbejde.

Mvh Carsten

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)