Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikler

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino.

Nu har jeg det sidste lange stykke tid brugt amino når jeg har tænkt over noget. Amino er fyldt med så mange kloge hoveder så der har altid været hjælp og finde. :)

Nu har jeg så fået en rimelig konkret ide og har derfor brug for noget mere dybdegående hjælp.

Jeg har en ide om at udvikle en app til 1 eller flere platforme men har ingen ide om hvordan jeg for startet det?!

Jeg har ideen men ikke kunnen til at lave sådan noget.

Derfor søger jeg lidt hjælp fra en programør der kan hjælpe med at få lavet en den.

Er der nogle der har en ide om hvad det koster og lave en app og evt om det kan betale sig? (Indtægt vs udgift)

Mvh Martin.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Prisen afhænger jo meget af hvad sådan en APP skal kunne, og den "proces" du vælger.

Generelt vil jeg anbefale at du starter med at kigge på din forretningsmodel - her skal du svarer på spørgsmål som:

- hvem er kunderne ?

- hvilket problem løser du for dem ?

- hvem er konkurenterne ?

- hvordan vil du nå dem ?

- hvordan betaler de ? én gang beløb ved køb af app ? en SaaS Model med løbende betalinger ? Via Reklamer ?

Men det har du sikkert styr på allerede

Når det kommer til at udvikle app'en så, igen afhængigt af detaljerne - kan den laves "Native" (dvs én til Iphone, en anden til Android) - dette er den dyreste model, men den giver nogle fordel. Alternativt kan den laves som en "Hybrid" APP - hvor man laver én APP i HTML5 /CSS /JavaScript og så "konvertere" den til både en Android og en IPhone APP, dette er væsentligt billigere.

Generelt vil jeg mene at du kan få en meget simpel APP for under 10.000 hvis du griber det rigtigt an, og evt går offshore, og nu mere kompleks den bliver jo dyrere er det selvfølgelig - og her er der vel ikke nogle øvre grænse her Wink - det kommer helt an på dit behov, om end det er sjældent jeg ser APP's herinde som jeg mener bør koste mere end 100.000 at få udviklet.

Og når/hvis du så går i gang, så start altid "Lean" - dvs find ud af hvad den simpleste version af APP'en skal ku' hvis den stadig skal virke professionel og kunne løse kundens "Problem".

Det vigtigste er at få den ud i markedet, få de første kunder og få noget feedback/viden om din løsning, så du kan rette til løbende.

Lad være med at gå "all-in" med det samme, du risikerer bare at få udviklet features som der ikke er efterspørgsel efter, og så stå uden flere penge til at få udviklet de features kunderne for alvor har brug for.

Hvis du har lyst vil jeg gerne tilbyde dig, at vi kan tage en uforpligtende snak om hvad du har brug for, så kan du også få mit bud på hvad sådan en skal koste - du kan fange mig herinde, på mhn"snabel-a"mhn-consulting.com, eller på tlf 3053 1351.

Alternativt kan du jo lave et opslag på Amino Freelancer - det er også uforpligtende og vil give dig en række bud.

//Morten

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 12:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Det er desværre umuligt af svare på dine spørgsmål når du ikke har skrevet mere om hvad din mulige app er. App's kan koste fra få tusinde og til flere hundrede tusinde kroner. Endda flere millioner (synes og have hørt om en offentlig app der kostede det i udvikling).

Det samme gælder dit spørgsmål om det kan betale sig. Det er desværre også umuligt at svare på. Nogle apps kan betale sig andre kan ikke. Om din kan er ikke til at vide når vi bare ved det er en app.

Du er nødt til at skrive meget mere om hvad det er den skal kunne, hvis du vil have svar på dine spørgsmål.

Mvh Brian
Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Ja jeg havde aldrig drømt om det skulle koste 100.000 og udvikle en app men selvfølgelig er der jo nogle der kræver en hel del.

Dette skal dog være en meget simpel en.

En simpel forklaring.

Du og 100 andre danskere opretter sig i denne app.

Det er simpelt med navn og måske en email eller tlf nummer til push meddelelser.

Så kan jeg gå ind i appen og skrive "Brian" "Hej" så vil alle de der hedder Brian som er oprettet få beskeden "Hej"

Det er egentlig basic ideen med appen blot med helt andre intentioner. :-)

Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input. Ja selve appen skal være meget simpel. Ved ikke om du kan se mit svar længere nede men ideen er at folk opretter sig med et navn og så kan jeg (og alle andre) gå ind og skrive "Martin" "Hej" og så vil dem der hedder Martin modtage et "Hej" dette er naturligvis et meget "ændret" eksempel men det er noget ala det. :-)

Det bliver en app som kan spare 80% af danskere for penge. I teorien massere af penge.

Ideen er det skal være en gratis app med reklamer. Selvfølgelig med mulighed for at købe reklamefrit. Så der både kan være en lille indtægt fra køb og reklamer. :-)

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du frisk på at arbejde sammen om din idé om produktion of app?

tænker vi kunne dele op, hvad det koster at få lavet appen?

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 14:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig mangler en APP udvikler, kan du ligge din opgave op til vores mange freelancere vi har herinde på Amino Freelancer 

Vh.

Peter

 

Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen. Har lagt den ind til udbud lidt mere detaljeret så må vi se hvad det bringer. :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 11:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thoegersen.

Alt efter selvfølgelig hvad den skal kunne kan den laves som en såkaldt branche app. Det dækker behovet for 97% af alle virksomheder og kan sagtens gøres til under 10.000 kr. 

Men det handler selvfølgelig meget om hvad din App skal kunne, om den skal special fremstilles og så videre som rigtig mange andre jo også skriver i din tråd

AppsMakerStore ligger som nogle af de billigste på markedet inden for Apps. Du er velkommen til at kigge på vores hjemmesidewww.appsmakerstore.dk. Vores brancheapps som nævnt tidligere opfylde langt de fleste små og mellemstore virksomheders behov. Hvis det har interesse så er du velkommen til at kontakte os for at høre mere på telefon 7550 1234

Venlig hilsen 

Kristian Skovgaard

AppsMakerStore Danmark.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)