Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har valgt ShopOrama - hvad gør jeg nu?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har brugt de seneste døgn (ja, stort set dag og nat) på at sætte mig ind i forskellige e-handelsløsninger og finde frem til hvilken der passer bedst til mig.

So far, så kan jeg ikke se andet end at ShopOrama er det bedste valg for mig og min shop. Det har de features jeg skal bruge (mangler dog at få undersøgt et par stykker) og er hurtigt at komme igang med.

Jeg har nu leget lidt med demo-versionen og forestiller mig, at jeg ret hurtigt kan få lært at manøvrere i platformen - men er dog helt rookie på området da jeg endnu ikke har haft en webshop før.

Lad os sige, at jeg holder fast i ShopOrama, som mit valg af platform. Hvad gør jeg så nu? Jeg skal selvfølgelig bruget et design til siden og hertil skal jeg finde en designer. Så langt så godt. Men skal jeg så ud og finde en programmør herefter til at implementere designet for mig på siden?

Og til sidst; hvordan lærer jeg at betjene webshoppen selv? Er det øvelse-gør-mester (og dermed mange fejl!) eller hyrer jeg endnu en person til at lære mig brugen af systemet?

Håber nogen har erfaringer de kan byde ind med ;-) Er taknemlig for ethvert svar.

VH

S.M. 

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg ved at de anbefaler nogle designere. Jeg tror ikke du skal have fat i andre end en af dem (hvis det er en af de firmaer du ønsker skal designe din side).

Mht. dine andre spørgsmål, så ville jeg skrive/ringe til Shoporama. Jeg er sikker på at de meget gerne vil besvare dine spørgsmål.

Du kan også finde Morten Vadskær her på Amino og spørge ham. Han er en af dem der har udviklet systemet.

Jeg håber du finder ud af det hele og får stor succes med din webshop.

Mvh Brian
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Majgaaards.

Jeg er vældigt glad for, at du har taget den beslutning. Nu vil jeg prøve at hjælpe dig lidt.

Hvordan du kommer videre afhænger meget af dit budget, hvor meget du vil lave selv og hvor travlt du har. Der findes efterhånden ret mange, der kan lave Shoporama shops eller hjælpe dig igang med de eksisterende temaer. Jeg vil anbefale dig, at du bliver medlem af vores Facebook hjælpegruppe. Der er både designpartnere og erfarne brugere.

Der er også en masse tips og tricks på vores blog (se særligt artiklerne øverst på siden) og nogle ting kan du finde svar på i vores FAQ.

Der ligger også enkelte videoer på Youtube, som kan hjælpe dig videre.

Har du noget konkret er du altid meget velkommen til at kontakte os på support@shoporama.dk

Held og lykke med din webshop

Morten Vadskær

P.S. Måske er denne her interessant for dig: http://blog.shoporama.dk/hvad-koster-en-webshop/

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, tak for dit svar :-)

Mit budget er ikke hvad KForKage's budget var, så jeg skal finde en billigere løsning.

Dog skal min shop heller ikke være nær så design-tung som hendes, så jeg gætter at min vil være billigere at designe.

Har jeg forstået det rigtigt, at for de 750 kr./md. får jeg fuld support med i prisen - og dermed ret til at ringe og skrive i tide og utide når jeg har spørgsmål vedrørende min egen betjening og styring af shoppen?

Anbefaler du at jeg finder en som både kan designe min side, og derefter programmere den også?

Og til sidst; Hvad betyder denne linje, som står på den side du linker til:  
 "Kode fra psd til Shoporama shop: 7.500,-" ?


Tak for hjælpen ;-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er fuld support på. Ring og skriv du bare. Der er selvfølgelig ikke døgnåbent på telefonen, men vi vil gerne have opkald fr adig.

Det er lidt lige meget om noget er "designtungt" eller ej, hvad timeantal angår. Skal man i gang fra bunden, så er det tidskrævende.

Jeg tror, jeg vil anbefale, du starter med et standard tema og så bare klør på. Hvis din shop giver overskud efter et år eller to, så kan du overveje at hyre nogle til et redesign af din shop og få det mere, som du ønsker.

PSD er en fil, man får fra sin designer. Den indeholder designet. Man skal have en programmør til at lave det til html og derefter til noget, der kan bruges på Shoporama. Det er dét. "psd til Shoporama sohp" dækker over.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)